Kaveri arvosteli, kun kävin korjauttamassa vatsanahkan veitsen alla:o

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja tuhlaajatytär:
Kateellinen?

Voihan kaveri itsekin käydä poistattamassa roikkopussinsa, eikös, joten ei ehkä ole kyse kateellisuudesta (ei aina ole kyse kateellisuudesta joka asiassa)

Ehkä kaveri säikähti sitä, että arvomaailma olikin tässä asiassa niin erilainen?
Mullekin jäi se kuva, että kysymys oli nyt nimenomaan arvomaailmojen kohtaamisesta. Hänelle oli isoja asioita mm. luomusynnytys, kipuun harvoin ottaa muutenkaan lääkettä jne. liikuntaa harrastaa terveyden takia ja vartalon treenaaminen kauneuden vuoksi on vähän turhamaista ja sen sellaista..

Mulle taas raskaus, synnytys olivat asioita, jotka olivat ja menivät, en sillain rakenna itseäni niiden ympärille ja liikuntaakin harrastan mm. paremman ulkonäön vuoksi ja tuo pussin poistaminen oli vain elämänlaatua parantava toimenpide. Siksi mä vähän ihmettelin, että yhtäkkiä mä olenkin tietämättäni huonoitsetuntoinen, aivopesty ja alistunut.. Mut siis tavallaan ymmärrän, kun hänen elämänkatsomuksensa on niin erilainen.

Huumekoira
Siitä varmaan alkoi tuntua, että kun hänellä on itsellä samanlainen pussukka, että hänellä ei saisi olla.

Mutta semmoinen pussukka saattaa hautoa ja sinne alle voi kerääntyä kosteutta. Että sikäli ymmärrän sinuakin.

minä
Ja jos arvailisi kaverisi ajatuksia, niin sinä hvielit siellä saunassa/suihkussa missä nyt lienet ollutkin kaverisi nähden sitä vatsaasi ja kehuit, miten nyt on kiva mennä rannalle, samalla vilkaisit vähän arvostellen kaverisi röllyä...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ja jos arvailisi kaverisi ajatuksia, niin sinä hvielit siellä saunassa/suihkussa missä nyt lienet ollutkin kaverisi nähden sitä vatsaasi ja kehuit, miten nyt on kiva mennä rannalle, samalla vilkaisit vähän arvostellen kaverisi röllyä...
No kuule en todellakaan hivellyt tai vilkuillut, mulla on vielä käytöstavat uskoakseni tallella ja tilannetajua.

kysymys
Jaa, no mikäs siinä on väärin jos käy kiristyttämässä nahkaa melkein vain esteettisistä syitä?:eek: Tuntuu, että täällä nyt moni hyväksyy sen röllykän poiston vain "terveydellisistä" syistä..

Tiina
Kateellinen?

Voihan kaveri itsekin käydä poistattamassa roikkopussinsa, eikös, joten ei ehkä ole kyse kateellisuudesta (ei aina ole kyse kateellisuudesta joka asiassa)

Ehkä kaveri säikähti sitä, että arvomaailma olikin tässä asiassa niin erilainen?
Aika syvällistä :D...kateellinen oli.

kyselen vaan
Vähän o.t. mutta eikö yksityinen vakuutus korvaisi röllykän poiston, jos on lääkärin kirjoittama suositus asiasta? Juurikin syistä, että röllykkä hankaa ja hiertyy, aiheuttaa tulehduksia jne...?

Itse olen myös aikeissa mennä kyseiseen toimenpiteeseen. Kaikki ovat kannustaneet hyvin paitsi täällä sain siitä kuulla kunniani :D
Sen haluisin kysyä, että miten olet parantunut tai parantumassa?

:D
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Kateellinen?

Aika syvällistä :D...kateellinen oli.

Ite oot. :D

ap
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Itse olen myös aikeissa mennä kyseiseen toimenpiteeseen. Kaikki ovat kannustaneet hyvin paitsi täällä sain siitä kuulla kunniani :D
Sen haluisin kysyä, että miten olet parantunut tai parantumassa?
Hyvin olen parantunut, vähän aikaa tosiaan joutui sitä liiviä käyttämään, mutta eipä siinä sen kummempaa.

Yhteistyössä