ap
Mullekin jäi se kuva, että kysymys oli nyt nimenomaan arvomaailmojen kohtaamisesta. Hänelle oli isoja asioita mm. luomusynnytys, kipuun harvoin ottaa muutenkaan lääkettä jne. liikuntaa harrastaa terveyden takia ja vartalon treenaaminen kauneuden vuoksi on vähän turhamaista ja sen sellaista..Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja tuhlaajatytär:Kateellinen?
Voihan kaveri itsekin käydä poistattamassa roikkopussinsa, eikös, joten ei ehkä ole kyse kateellisuudesta (ei aina ole kyse kateellisuudesta joka asiassa)
Ehkä kaveri säikähti sitä, että arvomaailma olikin tässä asiassa niin erilainen?
Mulle taas raskaus, synnytys olivat asioita, jotka olivat ja menivät, en sillain rakenna itseäni niiden ympärille ja liikuntaakin harrastan mm. paremman ulkonäön vuoksi ja tuo pussin poistaminen oli vain elämänlaatua parantava toimenpide. Siksi mä vähän ihmettelin, että yhtäkkiä mä olenkin tietämättäni huonoitsetuntoinen, aivopesty ja alistunut.. Mut siis tavallaan ymmärrän, kun hänen elämänkatsomuksensa on niin erilainen.