Parikymppinen äiti ja 3v poika kaipais molemmat kavereita Hyvinkään seudulta. Ihan mitä vaan lasten kanssa keksitään, ulkoilua, kyläilyä.. jne.
Ollaan just muutettu Hakalaan ja ei oikein tunneta täältä Hyvinkäältä ketään. Olis ihan kiva tutustua Hyvinkääläisiin äiteihin, joilla myös pieniä lapsia.
moikka, mä oon 21, ja asustellaan perheen kanssa Paavolassa. Esikois tytär on 1v3kk ja odotan toista. Mä en myös tunne ketää Hyvinkäältä, joten olis kiva saada kavereita
Mä oon ihan pihalla vielä koko kaupungista, hyvä kun hahmotan edes että missä me itse asutaan. Ehkä tää tästä kun tutustuu kaupunkiin ja liikkuu enempi. Ihan kivalta kaupungilta tää vaikuttaa kuitenki.
Moi! me asutaan tässä vehkojalla, ei oo kaukana hakalasta. ite oon 21v ja mun tytöt 2v ja 8kk. ollaan asuttu täällä vajaa vuos. laittele viestiä jos kiinnostaa
Itse myös hyvinkääläinen ja aina asunut täällä mutta entiset kaverit on vähän jääneet kun elävät niin eri vaihetta itse. Olen muuttanut itse paavolasta hyvinkäänkylään talvella...
Jos vielä joku ystävää kaipailisi niin itse olen vailla kaveria lenkille, kahvitteluun yms. Olen 29v äippä Veikkarin suunnalta ja mulla on elokuussa 2v täyttävä poika
Laitanpas nyt vielä tännekkin viestin eli täällä olisi äiti vm-84 ja lapset 8/2010 ja 5/2012. Ja kavereita ois kiva löytää puistoiluun, lenkkeilyyn yms. Olen Nurmijärveltä, mutta nopeasti täältä autolla Hyvinkäälle hurauttaa