Kavereiden valitsemisesta...

• Viestiketjun aloittaja kolpakko
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25138158]Mä en vois elää niin että kokisin mieheni sydämen,sielun ja rakkauden kuuluvan jollekin toiselle :D Ymmärsin mitä tarkoitat ja että onhan olemassa monta erilaista tapaa rakastaa,mutta mulle oma mies on se paras ja läheisin ystävä minäkin olen hänelle. En osaisi kuvitella että joku toinen mies olisi mun "sielunpuolikkaani" ja kuitenkin olisin naimisissa jonkun toisen kanssa. Mutta sä ootkin outo :D Hyvällä tavalla.[/QUOTE]

Tajuan ajatuksesi.

Toisaalta ajatus, että minulla olisi romanttinen tai seksuaalinen suhde tähän parhaaseen ystävääni on minusta jotakuinkin perverssi. Se olisi kuin sukulaisista kaikkein läheisimmän kanssa touhuamista, insestin ultimatuumi huipentuma tai jotain muuta yhtä pipiä... eli moista riskiä ei häenn vaimonsa tai minun mieheni kannalta todellakaan ole.

:)

"vieras"
Tajuan ajatuksesi.

Toisaalta ajatus, että minulla olisi romanttinen tai seksuaalinen suhde tähän parhaaseen ystävääni on minusta jotakuinkin perverssi. Se olisi kuin sukulaisista kaikkein läheisimmän kanssa touhuamista, insestin ultimatuumi huipentuma tai jotain muuta yhtä pipiä... eli moista riskiä ei häenn vaimonsa tai minun mieheni kannalta todellakaan ole.

:)
Jep :) Mulla on myös hyviä miespuolisia ystäviä,mutta ei kuitenkaan ketään joka yltäisi kuvailemallesi tasolle. Kuitenkin ehkä jopa fyysistä pettämistä enemmän mua loukkaisi se,että mieheni jakaisi sellaisen osan itsestään jonkun toisen naisen kanssa,johon mulla ei olisi mitään osaa tai arpaa. Olen mustasukkainen luonne,myönnetään :/

Yhteistyössä