Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nopsajalka:meidän neiti koitti 3 kk iässä kovasti jo, 5kk iässä käveli ihan itse, mutta kaikki etenee omalla tahdilla, neiti ei olekaan sen jälkeen paikallaan pysyny
ei tuosta tarvitse huolestua, vaikka ajat heittelee näissä niin kovasti, kaverin lapsi käveli 1,5 vuotiaana, ja ihan samanlainen lopputulos siitä on tullut, vauhtia riittää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:Alkuperäinen kirjoittaja nopsajalka:meidän neiti koitti 3 kk iässä kovasti jo, 5kk iässä käveli ihan itse, mutta kaikki etenee omalla tahdilla, neiti ei olekaan sen jälkeen paikallaan pysyny
ei tuosta tarvitse huolestua, vaikka ajat heittelee näissä niin kovasti, kaverin lapsi käveli 1,5 vuotiaana, ja ihan samanlainen lopputulos siitä on tullut, vauhtia riittää![]()
joo ei kyllä usko![]()
Alkuperäinen kirjoittaja moo:Alkuperäinen kirjoittaja annnas:Alkuperäinen kirjoittaja nopsajalka:meidän neiti koitti 3 kk iässä kovasti jo, 5kk iässä käveli ihan itse, mutta kaikki etenee omalla tahdilla, neiti ei olekaan sen jälkeen paikallaan pysyny
joo ei kyllä usko![]()
Tiedän minäkin lapsia, jotka ovat kävelleet 6kk iässä. Miksipä ei siis voisi 5kk iässä kävellä.
Meillä lapsi lähti kokonaan kävelemään 1v. 2kk.