kaurakerma ym

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
GoGreen oli ennen LOISTAVA ja sit ne teki jonkun helvetin uudistuksen ja nyt se on ihan peestä.

Oatlylta ja keijulta löytyy myös kaurakermat, ihan ok tasoisia. Ihan verrattavissa ruokakermaan.

Alprolta löytyy soijaruokakerma. Ihan hyvä sekin.

Soijakerma, ei maistu ihan samalta kuin oikea mut musta hyvää ja käytän paljon. Soijakerma on ihanaa laittaa esim. broilerisuikaleitten sekaan kun siitä tulee nopsaan sellaista paksuhkoa.

Muutama kuukausi käyttökokemusta mutta sanoisin että kauramaito/kerma maistuu kaurapuurolta. Riisimaito/kerma maistuu vähän riisiltä, ja soijakerma/maito vehnäjauholta. Soijasta ehkä vähiten huomaa mitään outoa sivumakua. Katso aina rasvaprosentti ettet osta mitään rasvatonta versiota, sillä ruoka ei ole kermaisaa ja maukasta jos ei oo rasvaa siinä korvikekermassa.

Aaa, kuohuvaa halajat. Sellanen löytyy mielestäni joltakin noista, mutta nuo mun mainitsemat oli ruokakermoja.

Vaahtoutuvaa olen kokeillut kerran, oli vissiin GoGreenin? Sitä sai vaahdottaa todella kauan, eikä kyllä maistunut ihan yhtä hyvältä. Kakun päälle varmaan menee, mutta mä lusikoin sitä kulhosta mansikoiden kanssa ja ei kyllä toiminu.

Muistaakseni go greenillä on tosi hyvä vaniljakastike, joka vaahtoutuu hiukan. Maistuu kaikille. Sitä meillä on käytetty maidottomana herkkuna, kun on tarvittu.

Alkuperäinen kirjoittaja jiu:
GoGreen oli ennen LOISTAVA ja sit ne teki jonkun helvetin uudistuksen ja nyt se on ihan peestä.

Oatlylta ja keijulta löytyy myös kaurakermat, ihan ok tasoisia. Ihan verrattavissa ruokakermaan.

Alprolta löytyy soijaruokakerma. Ihan hyvä sekin.

Oon aivan samaa mieltä tosta Gogreenistä, ennen ihan tosi hyvää ja nyt pelkkää luirua :( olisin laittanut palautetta, mut eihän niiden sivuilta löytynyt aspan yhteystietoja :o

Soijaruokakerma on hyvää kans. Ootko kokeillut semmoista Marsàn vaahtoutuvaa vaniljakastiketta? Maksaa ehkä euron sittarissa. Sekoitetaan 6dl:aan maitoa. Tosi hyvää. Soijamaitoon sekoitettunakin syötävää. Niin ja valioltahan tuli se uusi vanhan ajan vaniljakastike, joka on laktoositon :).

Yhteistyössä