Kaupungin vuokra-asunto ja lattiaremppa.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja boho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

boho

Vieras
Eli asumme turussa, vuokra-asuntomme on turun kaupungilta vuokraama. Olemme muutaman kuukauden tässä jo asuneet, olemme ajatelleet asua tässä hyvinkin pitkään, ainut ongelma muuten ihanassa kämpässä on lattiat; Todella huonosti pidetty ja alunperin laitettukkin muovimatto, kellastunut isoilta aloilta sieltä täältä, palasiakin on irronnut kuten listoistakin...
Onko tässä tilanteessa oikeus/mahdollisuus pyytää laittamaan uusia lattioita? Laitoin tässä muutama viikko sitten asiallisen viestin isännöitsijälle lattioista, mutta mitään ei ole vastannut. Mielestäni kuuluisi antaa edes kieltävä vastaus kuin olla vastaamatta mitään... Täytyy varmaankin soittaa että saa jotakin irti..
 

Yhteistyössä