Kaupungilla nähtyä tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kalkkis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kalkkis"

Vieras
Aamupäivällä hätkähdin kaupungilla kun edessäni käveli nuorehko neito poikaystävänsä (?) kanssa ja jalassa tällä neidillä oli legginssit joissa nilkoissa vetskarit ja lyhyt nahkatakki. Ihan kiva, mutta housuissa oli pepussa suuri silmäpako josta paljas kankku vaan vilkkui.
Olenko mä tätimäinen vai oisko kannattanut jotain muuta päällensä vetää? Ne housut oli muutenkin pepusta niin kireät, että näkyi osittain läpi mutta toi silmäpako kruunasi tyylin. Miks kukaan haluaa kulkea ihmisten ilmoilla peppu paljaana? Pitkä paita pitää olla jos tommoset housut pukee, vai oonko mä vaan kalkkis?

[QUOTE="Vieras";28371404]Juu kuulostaa karsealta, vaikois mitkä leggingssit niin ei kai tuota tyylikkääksi tai kivannäköiseksi voi väittää. Valehtelee joka toisin sanoo.[/QUOTE]

Jos on timmi kroppa, niin liian tiukkoja housuja ei voi ollakaan. :P Mutta jos on tyypillinen lösähtänyt suomimamma, niin ei tietenkään sitten sovi.

Ihan normaali kroppa oli, ei erityisen timmi ainakaan. Mutta mun mielestä näyttää oudolta olla ihmisten ilmoilla sukkahousuja vastaavissa housuissa. Ihan jees jos on vaikka minihame tai sortsit tai jotain, mutta että peppu kuultaa läpi..?
Mielessä kävi että pitäiskö hänelle siitä huomauttaa mutta mistä sitä nykymuodista tämmönen kahden lapsen äiti tietää ja sitten kääntyivätkin rappusiin ja menin itse hissillä rattaiden kanssa. Aattelin kyllä että on itekin huomannut kun oli aika kylmä tuuli ja varmaan tuntui viima läpi. Ja kiitos kysymästä, itselläni on ihan timmi peppu mutta silti verhoan sen kaupungilla yleensä farkkuihin.

Yhteistyössä