Kaupungilla nähtyä, kurjaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Äiti oli kolmen lapsen kans torilla, tapasi siellä tutun ja rupesivat tupakalle. Komensi lapsia vähän väliä, että pitää pysyä paikallaan, oli niille kiukkuinen, lapset hyppeli nurmikonreunakiveyksellä, kielsi senkin. Jäin miettimään, kumpi oli huonompikäytöksinen, ne lapset vai se tupakoiva äiti?

on kauheeta,koska lapsille ei saa sanoa mitään mikä kuulostaisi ikävältä koska he voivat vaikka mennä rikki. äitin pitää olla kaunis kuin kiiltokuva ja käyttäytyä sivistyneesti että lapsista kasvaa tasapainoisia ja hyväkäytöksisiä nuoria. äidin on myös aina jaksettava olla hyvällä tuulella ettei lapset vain näe että äitikin on joskus väsynyt ja kaipaa omaa rauhaa.

:laugh: Mä uskon et sinä :D

Ehkä kielsi sen, koska on hyvin yleistä että lapsi satuttaa siinä itsensä.. Ja se mitä tupakkaan tulee... |O Pienempi paha kuin se että sä kyttäät toisten touhuja ja tuut niistä vielä tänne mariseen..

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:
niin? Mikä tuossa oli kauheeta??

No se tietysti, että äiti kielsi... eihän semmonen nyt käy! Ja se että äiti tupakoi, eihän kukaan, jolla on lapsia saa tupakoida! Ja nää yhdistettynä on jo melkein lastensuojeluasia. Hanki ap elämä!

Ai no nythän mä ymmärrän, ihan selvästi paska äiti, kun kieltää lapsiaan satuttamasta itseään!:D Mäki oon sit ihan syvältä!!