kauppojen aukiolosta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Onko se nyt niin ettei yli 400m2 kaupat saa olla enään nyt tammikuussa sunnuntaisin auki? Vai millon loppuu sunnuntai aukiolot? Tietäis mihin kauppaan lähtee suunnistamaan. =)
 

Yhteistyössä