Kauppareissut

miten teillä onnistuu kauppareissut joilla on pieniä lapsia?Esikoinen on 2v ja kuopus on 6kk ja en ole vielä keksinyt miten onnistuisi helpointen.Esikoinen istuu ostoskärryssä mutta minne laitan meidän pientä tyttöä?Miten jos on kaksoset?
 
poitsuli
meen kaupas o ainaki sellasett kärryt mis turvaistuin ja sit tavis istuin =) siis samois kärryis!tai sit 2 vee käveleen ja toine kärryihi?!kai teen kaupas o sellaset kaukalokärryt??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jenkka:
miten teillä onnistuu kauppareissut .......Esikoinen istuu ostoskärryssä mutta minne laitan meidän pientä tyttöä?
Pieni rintareppuun? 2v on muutenkin hankala kauppakaveri ja joskus olen tehnyt vaan niin että olen tilannut kaupasta ruuat kotiin.

 
mmmmmmm
aika useissa kaupoissa on nykyään sellaisetkin kärryt, että saa kaksi isoa lasta vierekkäin istumaan kyytiin. Ja jos ei ole ollut, olen ilman huonoa omaatuntoa laittanut isomman koriosaan istumaan. Mielestäni kaupalla ei ole oikeus valittaa siitä, että kuljettaa lasta koriosassa, jos ei ole annettu muuta mahdollisuutta. Hygienasyitä en tähän kieltoon niele, koska kärryjähän esim. säilytetään ulkona ja ruoat ovat pakattuina, kun ne lastataan kärryyn. Pienissä kaupoissa saavat olla "irrallaan", kun eivät pääse kauas karkuun.
 

Yhteistyössä