Kauppakeskuksessa nähtyä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Yleensä jätän tällaiset kokonaan omaan arvoonsa enkä täälläkään viitsi edes näitä lukea, mutta tämä kyllä pisti miettimään. Pieni poika, arviolta 4v oli äitinsä? ja muutaman neljän muun lapsen kanssa(yksi rattaissa, muut isompia) syömässä. Poika kävi silloin tällöin nappaamassa jotain suuhunsa ja lähti sen ruoan kanssa liukuportaisiin. Juoksi niitä edestakaisin, oikein ja väärin päin, roikkui kaiteissa, laittoi syömisiään menemään kaidetta pitkin, istui, oli milloin mitenkin. Suoranaisesti en ole toisten tekemisiä kytännyt, mutta istuin itse syömässä liukuportaiden vieressä niin ei voinut olla näkemättä. Äiti ei reagoinut millään tavalla, kun olivat tekemässä lähtöä vilkaisi vaan portaisiin ja kun kaikki muut olivat pukeissa, pyysi hän pojan pukemaan.
Onko tätä oikeasti paljon? Itse olen pieneltä paikkakunnalta( ei kauppakeskuksia), oli aivan järkyttävän näköistä!

Mulle tulee vaan semmonen olo, että en uskaltaisi antaa noissa liukuportaissa leikkiä. Se pieni poikahan joku vuos sitten tippu liukuportaista ylhäältä asti lattialle, vaikka äiti oli vieressä. Se että antais pienen lapsen juoksennelle niissä yksin ni kauhistuttais kyllä, ihan tän tapauksenkin takia

Erityisäidin erityislapsi varmaan...tai joku kristalli-indigo-maailmanvaltiasmussukka, niitä aika ajoin näkee.

Minä oon niin tavallinen tollukka, että istun pöydässä syömässä ruokani, ja samaa tekee tavalliset tollukkalapsenikin, jotka eivät ole kristallia tai muutakaan herkästi säröytyvää materiaalia, ja kestävät jopa sanan EI ilman että herkkä nuori psyyke vaurioituu.

Mulle tulee vaan semmonen olo, että en uskaltaisi antaa noissa liukuportaissa leikkiä. Se pieni poikahan joku vuos sitten tippu liukuportaista ylhäältä asti lattialle, vaikka äiti oli vieressä. Se että antais pienen lapsen juoksennelle niissä yksin ni kauhistuttais kyllä, ihan tän tapauksenkin takia

Joo eihän ne kauhean korkeat kaiteet ole. Tuolla ainakin oli matkaakin maahan hurjasti. Ja olisin varmasti vaikka itse hakenut pojan sieltä pois jos olisi alkanut näyttämään siltä. "Onneksi" vaan enimmäkseen juoksenteli, mutta joku kerta voi käydä huonosti :(

Kuulostaa samalta kuin tuttavan adhd lapsi..muut istuvat nätisti mutta tämä ei lääkityksestä huolimatta kykene olemana aloillaan..ja kyllä mielestäni heilläkin on oikeus joskus edes käydä ulkona syömässä kunhan ei aiheuta kauheata häiriötä muille ihmisille.

Yhteistyössä