Kauppa tien toisella puolen - lapsi nukkuu

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Jos kauppareissun tekee niin nopeaa kuin se on vain mahdollista (en tarkoita viikko-ostoksia vaan vain esim. maitopurkki) niin siinä menee se sama minuutti oli häläriä tai ei. Toki voi olla paluumatka vähemmän tylsä kun saa kuunnella itkua häläristä, mutta se ei itse reissua nopeuta lainkaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Entäs jos jäät auton alle?? kun ylität tien...
Toivottavasti joku ilmottaa vaikka miehelle että sun akkas on nyt ruumiina tuolla että haluatko käydä kattomassa. Voi olla että mies ihmettelisi missä lapsi on? Tuttavaperheessä käytiin niin että nainen kuoli kun mies oli reissussa, kotona lapsien kanssa yksin eikä kukaan kauheasti osannut kaivata. 3 päivää lapset oli ruumiin kanssa kotona, ennekuin mies tuli kotiin. 4 uotias oli itse saanut jotain syötävää, mutta vauva oli aika huonossa kunnossa. Jos tämäkin äiti olisi kuollut kauppareissulla niin lapset olisivat saaneet apua paljon nopeammin.
 
poitsuli
luoja ku hysteeristä porukkaa...ap on siis menossa ostamaan jotai mitä syö nyt ja illemmal vasta isoille ostoksille!mä käyn anopil kahvilla(50m),ripustan pyykkiä,perkaan kukkamaita...teen ihan kaikkea mahdollista ulkona mitä tekissin myös lapsen kans ja kyllä se ensi ku herää kattelee et ahaa ei näy äitiä eikä isää ja sit tulee ovel huutaa ja ikää huomenna 2v =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mene vain käväisemään! Mä käytän koirankin ikkunan alla pissalla kun lapsi nukkuu!
Joskus illalla kun oon kahdestaan parivuotiaan kanssa kotona, ja hän jo nukkuu, kierrän koiran kanssa korttelin. Ennen lähtöä laitan tekstarin miehelle ja sama kun tuun takas, jotta tietää että oon turvallisesti taas kotona. Pakkohan se koirakin on iltapissattaa. En oo keksiny muutakaan vaihtoehtoa. Mut hyvin on aina menny. Miten yksinhuoltajat ulkoiluttaa iltaisin koiransa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Redulina:
Tai entä jos vaikka jäis auton alle... Ja kukaan ei tietäis et lapsi yksin kotona..Tai joku hullu ampuis kuoliaaks tms. EN jättäis lasta koskaan yksin
Yhtä hyvin voi saada kotona kuolettavan sairaskohtauksen..

Kyllä minä kipaisen postilaatikolla tai ulkovarastolla lapsen nukkuessa - etenkin kun lapsi nukkuu takapihalla, niin ei kaatuisi maailma vaikka avaimet jäisivät sisälle.
 
meikku
Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheila:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mene vain käväisemään! Mä käytän koirankin ikkunan alla pissalla kun lapsi nukkuu!
Joskus illalla kun oon kahdestaan parivuotiaan kanssa kotona, ja hän jo nukkuu, kierrän koiran kanssa korttelin. Ennen lähtöä laitan tekstarin miehelle ja sama kun tuun takas, jotta tietää että oon turvallisesti taas kotona. Pakkohan se koirakin on iltapissattaa. En oo keksiny muutakaan vaihtoehtoa. Mut hyvin on aina menny. Miten yksinhuoltajat ulkoiluttaa iltaisin koiransa?
En ole yh, mutta on käyty miehen kanssa hakemassa karanneet koirat parin kilsan päästä autolla iltamyöhällä kun reilu vuosikas jäi kotiin nukkumaan :D
Meidän tyttö tosin on ollu sellanen AINA että kun nukahtaa yöunille, ei heräile enää ennen aamua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Entäs jos jäät auton alle?? kun ylität tien...
Toivottavasti joku ilmottaa vaikka miehelle että sun akkas on nyt ruumiina tuolla että haluatko käydä kattomassa. Voi olla että mies ihmettelisi missä lapsi on? Tuttavaperheessä käytiin niin että nainen kuoli kun mies oli reissussa, kotona lapsien kanssa yksin eikä kukaan kauheasti osannut kaivata. 3 päivää lapset oli ruumiin kanssa kotona, ennekuin mies tuli kotiin. 4 uotias oli itse saanut jotain syötävää, mutta vauva oli aika huonossa kunnossa. Jos tämäkin äiti olisi kuollut kauppareissulla niin lapset olisivat saaneet apua paljon nopeammin.
Hui :eek: Lapsi raukat! Mutta jos jäis vaikka auton alle ja lapsi yksin kotona, nii varmasti miehelle ilmotettais et on jääny auton alle. Ja lapsi ei ainakaan joutuis olla noin kauan yksin kotona!
 
vieras
Joko kävit, on täällä kyllä aika hysteeristä porukkaa, kyllä nyt tuollaisen käynnin voi tehdä onhan sitä postilaatikollakin käyty ja siinä menee ainakin 2 minuuttia.
Tarkoitus kun ei kuitenkaan ole mitään suurostoksia tehdä.
 
vv
sanoisin esim. naapurille tai soittaisin siskolle, että menen kauppaan ja kersa jää kotiin yksin, soitan kun palaan, eli jos soittoa ei kuulu, menee tarkistaa muksun tilanne... jos jos jos juna syöksyi raiteilta ja jäin sitä karkuun juostessani huumekuskin auton alle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Entäs jos jäät auton alle?? kun ylität tien...
Toivottavasti joku ilmottaa vaikka miehelle että sun akkas on nyt ruumiina tuolla että haluatko käydä kattomassa. Voi olla että mies ihmettelisi missä lapsi on? Tuttavaperheessä käytiin niin että nainen kuoli kun mies oli reissussa, kotona lapsien kanssa yksin eikä kukaan kauheasti osannut kaivata. 3 päivää lapset oli ruumiin kanssa kotona, ennekuin mies tuli kotiin. 4 uotias oli itse saanut jotain syötävää, mutta vauva oli aika huonossa kunnossa. Jos tämäkin äiti olisi kuollut kauppareissulla niin lapset olisivat saaneet apua paljon nopeammin.
VOI KAMALA! Miten nää lapset selvis elämässä eteenpäin? varsinkin tuo vanhempi? On jo ymmärtänyt jotain tuosta tilanteesta... :`(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Entäs jos jäät auton alle?? kun ylität tien...
Toivottavasti joku ilmottaa vaikka miehelle että sun akkas on nyt ruumiina tuolla että haluatko käydä kattomassa. Voi olla että mies ihmettelisi missä lapsi on? Tuttavaperheessä käytiin niin että nainen kuoli kun mies oli reissussa, kotona lapsien kanssa yksin eikä kukaan kauheasti osannut kaivata. 3 päivää lapset oli ruumiin kanssa kotona, ennekuin mies tuli kotiin. 4 uotias oli itse saanut jotain syötävää, mutta vauva oli aika huonossa kunnossa. Jos tämäkin äiti olisi kuollut kauppareissulla niin lapset olisivat saaneet apua paljon nopeammin.
VOI KAMALA! Miten nää lapset selvis elämässä eteenpäin? varsinkin tuo vanhempi? On jo ymmärtänyt jotain tuosta tilanteesta... :`(
Varmaan ovat ihan ok, ovat jo aikuisia ja tällä 4v on omia lapsia, siitä vauvasta en tiedä missä nykyään menee, viimeksi kun kuulin oli ihan normaali opiskelijanuorukainen. Traumoista en sen enempää tiedä, ei ole tullut ikinä puheeksi.
 

Yhteistyössä