Kaupassakäyntietiketti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärsy

Vieras
Tänne listaa.
1) Otetaan kärry ja mennään siitä ovesta sinne markettiin, mistä ei tule ihmisä vastaan.
2) Ei polteta tupakkaa kaupanovella.
3) Riisutaan vähän niitä lapsia, ettei ne huuda kuumuuttaan.
4) Ei tulla kauppaan nälkäisten ja/tai väsyneidne lasten kanssa.
5) Opetetaan lapsille, ettei kaupassa huudeta eikä tönitä toisia ihmisiä.
6) Sovitaan jo autossa/kotona lasten kanssa, että ostetanko leluja/karkkia/sipsejä tms.
7) Ajellaan kärryillä asiallisesti.
8) Otetaan huomioon muut ihmiset ja se, että ruokaa todennäköisesti riittää kaikille.
9) Kasataan hihnalle tavarat siinä järjestyksessä kuin ne itse haluaa pakata.
10) Maksetaan ilman valitusta ja ollaan jo kotona varmistuttu, että rahaa on.
11) Pakataan reippaasti.
12) Palautetaan kärry sille tarkoitettuun paikkaan.

Lisätkää.

-Ei jäädä kärryjen kanssa poikittain keskelle käytävää juoruamaan tms..
-Jätetään ne kaupan lapsiparkit ja invapaikat niille kuuluville (eli jos menet kauppaan ilman lapsia, et myöskään aja lapsipaikalle)

Aamukatse,miksi ei saa kurottaa pakkaus alueelta kortteja?

Itse koen sen paljon helpommaksi kun meen suoraan pakkaamaan tavaroita ja ei tarvi sitten sieltä ihmisten välistä taas puikkelehtia kun pitää allekirjoittaa kuitti.

Onko tuo tapa jotenkin koettu röyhkeäki vai miten?

ei tuijoteta paheksuvasti niitä, joiden lapsilla on kuuma/nälkä/jano/väsytys/uhmaikä/muu raivari, koska niitten lasten vanhemmilla on varmaankin jokin syy siihen, että ovat lapsineen siellä kaupassa juuri siinä pahimmassa ruuhkassa, he tuskin ovat siellä omaksi ilokseen. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Tikkipää:

Itse koen sen paljon helpommaksi kun meen suoraan pakkaamaan tavaroita ja ei tarvi sitten sieltä ihmisten välistä taas puikkelehtia kun pitää allekirjoittaa kuitti.

Oon ollu kassalla,ja se on kamalan ärsyttävää kun kurotellaan ne kortit sieltä pakkausosiosta,varsinkin jos ei ees tulla kirjottamaan kuittia siihen pöydälle. Usko pois kassaneidille ei mukavaa olleskaan.... Tai no en tiiä pikku marketeis,mun työpaikas oli niin kiirettä ja paljo ihmisiä koko ajan,se hidastaa hommia ja raivostuttaa seuraavat asiakkaat.

Alkuperäinen kirjoittaja Nöyhtä:

Oon ollu kassalla,ja se on kamalan ärsyttävää kun kurotellaan ne kortit sieltä pakkausosiosta,varsinkin jos ei ees tulla kirjottamaan kuittia siihen pöydälle. Usko pois kassaneidille ei mukavaa olleskaan.... Tai no en tiiä pikku marketeis,mun työpaikas oli niin kiirettä ja paljo ihmisiä koko ajan,se hidastaa hommia ja raivostuttaa seuraavat asiakkaat.

Luulis ottavan niskojen päälle jos joutuu jatkuvasti kurottelemaan, ei siis kovinkaan ergonomista.

Annetaan niille kakaroille ne herkut vasta kun ne on maksettu!!!

Ts. Ei särvitä sitä rusinapakettia kaupassa ja työnnetä sitten kassalla se limainen askin puolikas myyjän käteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Nöyhtä:

Niin, mut sit jos ei kurottele, eli ei ole pakkaamassa niiin sit on liian hidas pakkaamaan ja johan sitä jo suututaan siitäkin....

Alkuperäinen kirjoittaja Ärsy:
.
4) Ei tulla kauppaan nälkäisten ja/tai väsyneidne lasten kanssa.
.

Joskus täälläkin on käyty kovaa keskustelua siitä,
saako kauppaan mennä töiden jälkeen suoraan eli
ennenku lapset on haettu hoidosta.

Jotkut höyrypäät senkin muistaakseni tuomitsivat? :whistle:

Yhteistyössä