Kaupassa, takana olva nainen haisee kaljalta ja lapset mukana..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
Siis kassajonossa, mun takana jonottamassa äiti ja kaksi lasta. Nainen tuoksahtaa tosi vahvasti kaljalle, mutta ei vaikuta päihtyneeltä.
Olisitteko tehneet jotain?
mä en. Jos olis ollut päihtynyt sit oisin.

En tietenkään olisi tehnyt mitään.

Mä oon vainukoira, oma mieskin haisee mun mielestä ihan törkeästi kaljalle juotuaan yhden oluen. Ja jos juon itse yhden alkoholittoman, niin haisen mielestäni kaljalle.

Tärkeämpää kuin haju on se miten henkilö lasten kanssa käyttäytyy. Eihän se välttämättä ole lasten äiti, voi olla lastenvahti, joka ottanut kännit vahtivuorosta huolimatta. Mie tarkkailisin tilannetta. Päihteettömyyskään ei takaa lapselle turvallisia olosuhteita.

No joo, kotiäideissäkin on alkoholiriippuvaisia, minkäs teet. Ei siitä voi kenellekään mitään ilmoittaa, tai voi, mutta kukaan ei tee mitään.

Kotiäitiys on itse asiassa yksi niistä vaiheista jolloin riippuvuus voi iskeä päälle, kun ollaan kotona ilman toisten aikuisten seuraa ja elämä voi tuntua hyvin tyhjältä ja raskaalta.

[QUOTE="vieras";26495121]No lastensuojeluilmoitus TIETYSTI!! Sinä et vietä palstalla tarpeeksi aikaa.[/QUOTE]

Vietän ihan liikaa. Juu olis ehdottomasti pitänyt kysyä nimi tältä naiselta ja jos ei olis kertonut, niin olis äkkiä kännykällä napannut kuvan koko poppoosta ja vienyt sos.toimistoon näytille, että tämä nainen sitten haisoo kaljalta lastensa läsnä ollessa.

No jos on juonut ykköstä janoonsa? Ei kai sekään mikään kumma olisi. Haju sinänsä ei tee kenestäkään juoppua, ja toisaalta hajun puute ei tee sen parempaa. Eihän ne suonensisäiset huumeet ja lääkkeetkään millekään haise, että rupeapa tarkkailemaan niitä pupilleja mielummin :D

jos tuo oli vaikka palauttanu tyhjiä pulloja, vähänkin kun roiskahtaa pullonpohjalta vaatteille tässä lämpötilassa niin varmaan haisee ja kauas.

pitäkää ihmiset huolta omista asioistanne.

• Tykkää
Reactions: ekavekara3

Yhteistyössä