Kaupassa oli yöllä avoimet ovet

Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Mä nauroin tota äsken. :LOL: Korvaus kohonneista hinnoista -> vapaa shoppailu :D

Mutta kurja homma sille joka ne ovat unohti laittaa kiinni :ashamed: Voisin hyvin kuvitella että minulta tuo onnistuis :snotty:
Mahtaa sillä oli puhuttelu joka noi unohti auki. Varmaan kamalaa mennä töihin.
Onneksi sen huomasi rehellinen ohikulkia eikä mikään laitapuolenkulkija joka olisi vaan kutsunut kaverit kemuihin mukaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Mä nauroin tota äsken. :LOL: Korvaus kohonneista hinnoista -> vapaa shoppailu :D

Mutta kurja homma sille joka ne ovat unohti laittaa kiinni :ashamed: Voisin hyvin kuvitella että minulta tuo onnistuis :snotty:
:LOL:
Mutta kamala tilanne sille unohtajalle :( Tuskin ovet teknisistäkään syistä reistailis?
 
liisa
Mä olen töissä pankissa, ja n viisi vuotta sitten luulin laittaneeni pääoven illalla lukkoon. Luulin. Aamulla kun oltiin takaisin töissä, kello tais olla jotain puoli yhdeksän, niin yks asiakas käveli sisään... ei ollut lukossa ei. KAMALAA!!
Tietty olis hälytykset lähtenyt jos yöllä joku olis menny sisään, mut silti..
 
tuutikki
Muutama vuosi sitten Oulussa kun olin prismassa töissä siellä kävi saman lailla, vahtimestari unohti lukita ovet. Aamulla 7 aikaan joku mummo oli hakenut donitsi pussin, jättänyt rahan siitä ja kirjoittanut lapun että tulee vaihtorahat myöhemmin hakemaan=) Oli sitten soittanut poliisille myös.
 
jybis harmaana
ihana tuo mummotarina!
siis tuoltahan olis lähteny kaikki kaljat ja röökit jos joku "slummilainen" olis ton huomannu (viitaten eiliseen kontula vs. jakomäki-ketjuuni) :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis harmaana:
ihana tuo mummotarina!
siis tuoltahan olis lähteny kaikki kaljat ja röökit jos joku "slummilainen" olis ton huomannu (viitaten eiliseen kontula vs. jakomäki-ketjuuni) :)
No monetkaan haukkujat eivät välttämättä ole käyneet edes kyseisillä alueilla. Ei taida tässä maassa olla edes mitään lintukotoa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis harmaana:
ihana tuo mummotarina!
siis tuoltahan olis lähteny kaikki kaljat ja röökit jos joku "slummilainen" olis ton huomannu (viitaten eiliseen kontula vs. jakomäki-ketjuuni) :)
No monetkaan haukkujat eivät välttämättä ole käyneet edes kyseisillä alueilla. Ei taida tässä maassa olla edes mitään lintukotoa.
näimpä! :wave: ja sekös veetuttaa kun pitää puhua asiasta josta ei tiedä :kieh: on vaan kuultu joitain 70-luvun kauhutarinoita eikä suodateta yhtään.
Taitaa Silviakin asua jossain kulmilla? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis harmaana:
ihana tuo mummotarina!
siis tuoltahan olis lähteny kaikki kaljat ja röökit jos joku "slummilainen" olis ton huomannu (viitaten eiliseen kontula vs. jakomäki-ketjuuni) :)
No monetkaan haukkujat eivät välttämättä ole käyneet edes kyseisillä alueilla. Ei taida tässä maassa olla edes mitään lintukotoa.
näimpä! :wave: ja sekös veetuttaa kun pitää puhua asiasta josta ei tiedä :kieh: on vaan kuultu joitain 70-luvun kauhutarinoita eikä suodateta yhtään.
Taitaa Silviakin asua jossain kulmilla? :whistle:
Mä olen asunut, mutta en enää. Nyt mä asun täällä lehmien lähellä.

 

Yhteistyössä