Kaupassa nähtyä:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Oli pariskunta, arviolta 35 vuotiaita molemmat. Nainen katteli siinä kenkiä itselleen, jotain lenkkareita ja töppösiä, sellaisia tavallisia. Mies esitti siinä mielipiteitään ja kertoi naiselle mitkä kengät tämän tuli ostaa. Naisen ehdottamat kengät olivat liian nuorekkaat miehen mielestä. Ihan tavalliset tossukat, semmoiset kevyen näköiset kesäkengät.

Onko joillain miehillä unelma siitä, ettei vaimo vaan olisi liian nuorekas? Tuo nainen ei mikään nuorekas kyllä todellakaan ollut, trust me! Minun mieheni ainakin toivoo, että olen mahdollisimman nuorekas ja käytän nuorekkaita vaatteita. mummokengät ei ole oikein sen mieleen. Mites teillä?

Olemme 25v, joten ei tässä iässä vielä ajattele erityisesti sitä, että pitää näyttää nuorekkaalta. Nuorekkaasi/ikäiseni tavalla kyllä pukeudu.
Ei mies kyllä puutu pukeutumiseeni ja tuskin koskaan puuttuisikaan.

35-vuotiashan on nuori?! Joten eikai siinä iässä voi näyttää liian nuorekkaalta? Mun mielestä jossain 45+ iässä voi ajatella jonkun olevan liian nuorekas.

Tuskin nyt mistään Hannah Montana Converseista oli sentäs kyse.

35-vuotiashan on nuori?! Joten eikai siinä iässä voi näyttää liian nuorekkaalta? Mun mielestä jossain 45+ iässä voi ajatella jonkun olevan liian nuorekas.

Tuskin nyt mistään Hannah Montana Converseista oli sentäs kyse.

Niin minustakin 35 on nuori. Ne oli ihan tavalliset kengät, sopisi minun mielestäni vaikka isoäidille, kun taas mummokengät ei sovi kellekään.

Niin olen samaa mieltä, että 35-vuotiashan on vielä nuori. Jos ei ihan mauttomaan 14w teinityyliin vajoa, niin ei siinä iässä vielä tarvitse miettiä onko kengät liian nuorekkaan.

Sama täällä: miehelläni ei juuri ole mielipidettä vaatteistani, paitsi että hame ei voi koskaan olla liian lyhyt tai farkut liian kireät.

Mutta joo, jos aloittajalla on hiukan asiallisempi ja vakavampimielinen mies, niin hänen mielestään jotkut tennarit voivat olla liian nuorekkaat. Meitä on niin monenlaisia.

Mun mies pitää taas liian lyhyttä hametta tai shortseja mauttomina ja hutsuina. Silloin kyllä puuttuu pukeutumiseeni, jos laitan liian lyhyen alaosan, tai liian niukan tuubitopin tms. Harvoin kyllä noin pukeudun.
Olen nuori kuitenkin, joten tässä iässä voisi ihan hyvin noin pukeutuakin.

mies kommentoi pukeutumistani ainoastaan, jos olen lähdössä ulos, et "ei tartte liian nätiks laittautua" tykkäis kuulemma, jos käyttäisin enemmän hameita.

koska kolmevitosesta on tullu nuori? Lähentele keski-ikää hei. en silti sano, etteikö saisi pukeutua ikäisekseen nuorekkaasti. tästä tullee taas tappelu siitä, miten määritellään "nuori" ;)

Mun mies on kyl semmonen, et on tosi kranttu vaatteiden suhteen. Pitaa aina olla siistit, ehjat ja laadukkaat. Nalkuttaa myos mulle, jos ostan halpisvaatteita- menee kuullemma heti huonoks. Otankin miehen mukaan vaateostoksille, lahtee mielellaan ja silla on kylla hyva makukin. Ikina en kuitenkaan osta mitaan, mista en itse tykkaa- vaikka miehen mielesta olisikin hieno.