Kaupassa nähtyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tsäkie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tsäkie

Vieras
Näin kaupassa lihavan naisen, jolla oli kärryissään tämmöiset.

Koiran ruokaa.
Nestemäistä pyykinpesuainetta.
Omenoita
Klementiinejä
Munia
Sipulia
Perunaa
Porkkanoita
Kiinankaalia
Juustoa
Jauhelihaa
Kana
Ruokakermaa
Kermaviiliä
Tomaattimurskaa
Babyporkkanoita
Nuudelia
Kaurahiutaleita
perunaa 3kg
riisiä 2 pkt
makaroonia 4 ps
jauhelihaa 3pkt
3 pkt possunsuikaleita
3 pakettia kanasuikaleita
siskonmakkaraa pkt
uunimakkaraa 3pkt
kanankoipia 2pkt
kurkkua 3kpl
tomaattia n. 8 kpl
tomaattimurskaa
tomaattipyrettä
keittojuures pussi
lihaliemikuutioita
leipää
margariinia
1kg juustoa
6prk ruokakermaa
viiliä 10prk
jugurttia
puurohiutaleita
appelsiineja/klementiinejä
banaania
pyykinpesuainetta ja huuhteluainetta
Riisiä
Maitoa
Jogurttia
Wokkivihanneksia
Värikkäitä kasviksia
Keittojuureksia

Mä näin tosi laihan tupakoitsijan jolla oli kulmalävistys, oli taatusti mua vanhempi ja siunaa kuin ohkaset jalat!
Ja eläkeläispariskunnan jotka osti kolme lavaa kaljaa.
Ja teinipariskunnan joka ei oikein tiennyt ottaisko tätä siiderii vai siis tota toista kuitenkin.
Parkkipaikalla näin myös äitini auton- en tosin nähnyt häntä tai tytärtäni, joka lomailee kotonani, kaupassa.
Oltermanni oli tarjouksessa.
Viinirypäleet maksoi ihan hirveästi.
Dopps keksejä ei ollu koko kaupassa :O

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23273452:
Mä näin tosi laihan tupakoitsijan jolla oli kulmalävistys, oli taatusti mua vanhempi ja siunaa kuin ohkaset jalat!
Ja eläkeläispariskunnan jotka osti kolme lavaa kaljaa.
Ja teinipariskunnan joka ei oikein tiennyt ottaisko tätä siiderii vai siis tota toista kuitenkin.
Parkkipaikalla näin myös äitini auton- en tosin nähnyt häntä tai tytärtäni, joka lomailee kotonani, kaupassa.
Oltermanni oli tarjouksessa.
Viinirypäleet maksoi ihan hirveästi.
Dopps keksejä ei ollu koko kaupassa :O

Mutta eikös ne dopps keksit haukuttu lyttyyn, että eivät siis ole palstlaisten keksejä, höh etkö tiennyt? Eli hyvä vaan ettei ollut....:D

Mä näin kaupassa paljon tavaraa hyllyillä, ja omassa ostoskorissa: maitoa, leipää, leikkelettä, lohta, appelsiineja, sipulia, salaatinkastikeputelin, karkkia, astianpesukoneen pesutabletteja ja kissan ruokaa.

Mä näin tänään kaupassa mun miehen. Se osti maitoa, korppujauhoja, puolukoita, keittovihanneksia, Tolua ja aurinkokuivattuja tomaatteja (joita takuulla etsi 90% kaupassaoloajasta). Epäilen myös että osti suklaapatukan, jonka söi kotimatkalla. Aika huisin jännää.

:O Tee nyt vähintään ostostensuojeluilmoitus!

:laugh: Minä sen sijaan näin lihavan naisen ostoskärryssä puolen kilon purkin maitorahkaa, 400 g raejuustoa, puolen kilon paketti broilerin rintafileitä, 2 pss wokkivihanneksia, rasvaton maitolitra ja kilon pussi porkkanoita. Eipä ole ihme että on niin lihava kun ostoksiaan katsoo :'( Ai niin mutta sehän olinkin minä itse :ashamed:

Minä näin kaupassa pitkät jonot ja paljon ihmisiä. Oli myös tarjouksia. Omassa korissa näin terveys- ja höttöleipää, leikkelettä, omenoita, paljon jugurtteja ja viilejä, sorruin myös paussi suklaa-välipalakekseihin ja karkkeihin. Jumalauta! Mun piti syödä terveellisemmin. Mitähän musta nyt ajatellaan, vielä raskaana oleva nainen :'(. Luulin myös nähneeni erään tutun, mutta ei se sitten ollutkaan. En laskenut montako pussia makaronia edellä menevä osti, voi ei, olenko epänormaali?

Mä näin tänään kaupassa jonkun urpon, jonka vartija nosti niskapers-otteella erään pyylevähkön naisen ostoskärryä tonkimasta, viskasi sen lumihankeen pää edellä ja se jäi siihen persvako paljaana tönöttämään. Timo Soini tuli ja tökkäsi fillarinsa siihen kun luuli pyörätelineeksi.

[QUOTE="hih";23273924]:laugh: Minä sen sijaan näin lihavan naisen ostoskärryssä puolen kilon purkin maitorahkaa, 400 g raejuustoa, puolen kilon paketti broilerin rintafileitä, 2 pss wokkivihanneksia, rasvaton maitolitra ja kilon pussi porkkanoita. Eipä ole ihme että on niin lihava kun ostoksiaan katsoo :'( Ai niin mutta sehän olinkin minä itse :ashamed:[/QUOTE]

Samat ostokset ku mulla. Tosin ostin 3kg pussin porkkanoita.

[QUOTE="vieras";23273483]Mä kävin Ikeassa ja shoppasin kaurakeksejä ;) 2,95e/ikean reissu - kuinka moni pystyy samaan?[/QUOTE]

Mun ukkoni vetä paremmaksi osti kaksi hodaria

Yhteistyössä