kaupassa nähtyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tinnttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tinnttu

Jäsen
27.05.2008
813
0
16
pariskunta, jolla 3 alle kouluikästä lasta, pelaili kolikkopelejä kun menin kauppaan ja ainakin niin kauan kun pyörin vihannesosastolle, mihin ne koneet näkyy ne vanhemmat siinä seiso... lapset pyöri edestakasin tylsistyneinä, osa oli välillä siellä kaupan tuulikaapissa, mistä pääsee ERITTÄIN helposti parkkipaikalla tai autotielle...

joo, eihän se mulle tietenkään mitenkään kuulu, mutta mua vähän ahdisti, kun ne ois todella helposti päässy siitä juoksemaan ulos ja auton alle...

äiti täydellinen järkyttyi kauppareissulla! Miten jaksat nähdä päänvaivaa toisten asioilla? Oikein vihannesosaston kyttääjä! Oot varmaan ollut huvittava näky kun kurkkujen takaa kuikuillut muiden tekemisiä! =)=)=)

Alkuperäinen kirjoittaja tinnttu:
pariskunta, jolla 3 alle kouluikästä lasta, pelaili kolikkopelejä kun menin kauppaan ja ainakin niin kauan kun pyörin vihannesosastolle, mihin ne koneet näkyy ne vanhemmat siinä seiso... lapset pyöri edestakasin tylsistyneinä, osa oli välillä siellä kaupan tuulikaapissa, mistä pääsee ERITTÄIN helposti parkkipaikalla tai autotielle...

joo, eihän se mulle tietenkään mitenkään kuulu, mutta mua vähän ahdisti, kun ne ois todella helposti päässy siitä juoksemaan ulos ja auton alle...

Herran jumala!!!! Tee lastensuojeluilmoitus!!! Välittömästi.

Alkuperäinen kirjoittaja Alashandra:
Oikeastiko joku seuraa toisten tekemisiä kaupassa ja sen ulkopuolella?

Juu juu. Kerran näin kun yks muori kaivo pers...ettään ja sen jälkeen hiplaili omenoita, yks n.30v äiti oli vissiin juuri laitattanu uudet rakennekynnet ja kokeili miten hienosti niillä saa reijän jugurttipurkin kanteen, yks äijä (taisi olla kännissä) aukasi lihapullapaketin ja otti muutaman mukaan ja painu kaljaosastolle....... ai mulla muka aikaa ... no ei vaine- olen kaupassa töissä

en mä muuten ois niitä ees huomannu, mutta ne lapset oli keskenään tuulikaapissa repimässä avaimia irti niistä säilytyskaapeista kun menin kauppaan... ja sinne vihannesosastolle asti kuulu kun äiti tiuski niille lapsille...

Yhteistyössä