Kaupassa nähtyä..... :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Jos laiha ihminen kulkee perse vilkkuen, saako se ärsyttää verkkokalvoja?

Saa ärsyttää, mutta eipä siitä tänne aloituksia tehtäiskään, kun se on niin normaalia. Kaikilla teineillä se vako vilkkuu kumartaessa, mutta eiköhän tuo läski ollut tässä se pääasia, liian lihava tuollaisille vaatteille. Häpeän aloittajan puolesta kun hän ei itse ymmärrä.

Miten täynnä puuta, heinää, lyijyä jne. ihmisen pään pitää olla ettei se ymmärrä asiaa joka on väännetty rautalangasta jos sataan kertaan???... Huoh, tyhmyydelle ei näköjään voi mitään, mä luovutan ja lähden tekemään jotain hyödyllistä ennenkuin vaivun epätoivoon...

Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Jos laiha ihminen kulkee perse vilkkuen, saako se ärsyttää verkkokalvoja?

Saa ärsyttää, mutta eipä siitä tänne aloituksia tehtäiskään, kun se on niin normaalia. Kaikilla teineillä se vako vilkkuu kumartaessa, mutta eiköhän tuo läski ollut tässä se pääasia, liian lihava tuollaisille vaatteille. Häpeän aloittajan puolesta kun hän ei itse ymmärrä.

Miten täynnä puuta, heinää, lyijyä jne. ihmisen pään pitää olla ettei se ymmärrä asiaa joka on väännetty rautalangasta jos sataan kertaan???... Huoh, tyhmyydelle ei näköjään voi mitään, mä luovutan ja lähden tekemään jotain hyödyllistä ennenkuin vaivun epätoivoon...

just sanoin yhelle palstalaiselle mesessä, että jotkut ei vaan tajua vaikka ratakiskosta vääntäis ;)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no tällaset ajatukset on aika hassuja, mutta mahtuuhan näitä tänne.
mä oon sitä mieltä, että ei tätä mitenkään positiivisessa hengessä oltu kirjoitettu vaan nimenomaan sellasessa pikku sievässä, ilkeässä kjäh-kjäh - hengessä.että hyi kamala ja noloa ja heh heh.
ja sehän on aina ikävää kuiteskin.
aika moni nainen kärsii itsetunto-ongelmista ja tän tyyppiset aloitukset ei ainakaan heitä auta, kun he seuraavan kerran miettii että nauraako tuo mulle tässä jonossa vai ei.oli päällä sitten ne kaks numeroo liian isot tai pienet housut. ja sit taas myös, sillä ihmisellä jonka habitusta seuraavan kerran nauraa tai kauhistelee,niin siellä voi olla takana paljon muuta mistä ei tiedetä ( surua, murhetta, mt-ongelmia ) jolloin joku vaatteen valitseminen kauppareissulle on ihan yks ja sama.
ehkä näitä vois jotenkin puida yleisellä tasolla- jos joku siis kokee ylipäänsä tarpeelliseksi, että pitää puida sitä miten joku toinen/ toiset pukeutuu .

nää vaan mun ajatuksia, ei herneitä puolin tai toisin

:)

Tämä oli aivan täynnä minun ajatuksia. Muutenkin kannattaa asioita miettiä vähän syvemmälle, tai jos vaikka omaa lasta kiusataan ulkonäön vuoksi, niin ei ole paljon varaa kiusaajia moittia jos itsekin syyllistyy samaan. Ilman haukkuvia aikuisia ei olis haukkuvia lapsia. Mitä tahansa ihmisistä ajattelenkin niin koskaaan en ketään lasten kuullen arvostele, enkä ulkonäöllisistä asioista muutenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no tällaset ajatukset on aika hassuja, mutta mahtuuhan näitä tänne.
mä oon sitä mieltä, että ei tätä mitenkään positiivisessa hengessä oltu kirjoitettu vaan nimenomaan sellasessa pikku sievässä, ilkeässä kjäh-kjäh - hengessä.että hyi kamala ja noloa ja heh heh.
ja sehän on aina ikävää kuiteskin.
aika moni nainen kärsii itsetunto-ongelmista ja tän tyyppiset aloitukset ei ainakaan heitä auta, kun he seuraavan kerran miettii että nauraako tuo mulle tässä jonossa vai ei.oli päällä sitten ne kaks numeroo liian isot tai pienet housut. ja sit taas myös, sillä ihmisellä jonka habitusta seuraavan kerran nauraa tai kauhistelee,niin siellä voi olla takana paljon muuta mistä ei tiedetä ( surua, murhetta, mt-ongelmia ) jolloin joku vaatteen valitseminen kauppareissulle on ihan yks ja sama.
ehkä näitä vois jotenkin puida yleisellä tasolla- jos joku siis kokee ylipäänsä tarpeelliseksi, että pitää puida sitä miten joku toinen/ toiset pukeutuu .

nää vaan mun ajatuksia, ei herneitä puolin tai toisin

:)

Peesi ja *kliks*

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä