C
Ccc
Vieras
Kesällä paikallisessa halpahallissa oli huuhkaja sisällä oli hauska seurata kun mammat hyppi lattialle piiloon kun sen näki!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sallinhan minä sun nauraa. Älykkyydellä on tapana periytyä.Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:Alkuperäinen kirjoittaja M:Kirjoitustyylistä voi päätellä ihmisestä aika paljon..Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:Alkuperäinen kirjoittaja M:Tämän äidin lapsista ei tule koskaan akateemisia ihmisiä, hyvä jos lähihoitaja tai siivooja.Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:siis ei voi olla totta!!
mä kävin eilen kärkkäisellä ku ostin lapsille toppapuvut. harmitti kyllä ku siellä ei olle talvipipoja ym ..
noh, mä sit menin sinne lelupuolelle katteleen leluja jos jotain mielenkiintosta löytäisin lapsille.
mä sitte kattelin niitä muumi työkalujuttuja ku vanhempi työö on ihan hulluna muumiin ja työkaluihin.siinä oli semmonen muumipapan työkalupakki suositusikäkin oli +5, sen meinasin jo nakata ostoskoriin mutta mä sit katoin sinne sisälle . SIELLÄ OLI OIKEA SAHA![]()
no joo mut ei tuo vielä mitää
hetkeä myöhemmin näin sivusilmällä jotain mustaa ja kuulin semmosta räpytystä. nii ette ikinä arvaa!! perkele siellä kaupan sisällä oli LINTU .hitto ko ei ollu kamera mukana mutta oikesti mä olin aivan näin![]()
![]()
![]()
![]()
anteeks?
mun kirjoitustyylistäkö päättelet miten mun lapsille käy isona?? salli mun nauraa
Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:Kesällä paikallisessa halpahallissa oli huuhkaja sisällä oli hauska seurata kun mammat hyppi lattialle piiloon kun sen näki!
Alkuperäinen kirjoittaja joopa:Kiva, kun ne paskovat sinne sisälle - miettikää vaikka hedelmätiskiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:Mitäs ihmeellistä sahan käyttö viis vuotiaalle on? Täällä poika veti käsi sirkkelillä ja pora koneilla jo neljä vuotiaana!
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:Mitäs ihmeellistä sahan käyttö viis vuotiaalle on? Täällä poika veti käsi sirkkelillä ja pora koneilla jo neljä vuotiaana!
Samaa ihmettelen.
Vanhempien ohjauksessa ja valvonnassahan niitä toki käytetään...
Alkuperäinen kirjoittaja M:Sallinhan minä sun nauraa. Älykkyydellä on tapana periytyä.Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:Alkuperäinen kirjoittaja M:Kirjoitustyylistä voi päätellä ihmisestä aika paljon..Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:Alkuperäinen kirjoittaja M:Tämän äidin lapsista ei tule koskaan akateemisia ihmisiä, hyvä jos lähihoitaja tai siivooja.Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:siis ei voi olla totta!!
mä kävin eilen kärkkäisellä ku ostin lapsille toppapuvut. harmitti kyllä ku siellä ei olle talvipipoja ym ..
noh, mä sit menin sinne lelupuolelle katteleen leluja jos jotain mielenkiintosta löytäisin lapsille.
mä sitte kattelin niitä muumi työkalujuttuja ku vanhempi työö on ihan hulluna muumiin ja työkaluihin.siinä oli semmonen muumipapan työkalupakki suositusikäkin oli +5, sen meinasin jo nakata ostoskoriin mutta mä sit katoin sinne sisälle . SIELLÄ OLI OIKEA SAHA![]()
hetkeä myöhemmin näin sivusilmällä jotain mustaa ja kuulin semmosta räpytystä. nii ette ikinä arvaa!! perkele siellä kaupan sisällä oli LINTU .hitto ko ei ollu kamera mukana mutta oikesti mä olin aivan näin![]()
![]()
![]()
![]()
anteeks?
mun kirjoitustyylistäkö päättelet miten mun lapsille käy isona?? salli mun nauraa
Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:Alkuperäinen kirjoittaja M:Sallinhan minä sun nauraa. Älykkyydellä on tapana periytyä.Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:Alkuperäinen kirjoittaja M:Kirjoitustyylistä voi päätellä ihmisestä aika paljon..Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:Alkuperäinen kirjoittaja M:Tämän äidin lapsista ei tule koskaan akateemisia ihmisiä, hyvä jos lähihoitaja tai siivooja.Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:siis ei voi olla totta!!
![]()
![]()
![]()
anteeks?
no nyt se sit selvis kaikille että mun lapsista tulee tyhmiä ja vielä kaikenlisäks siivoojia :'( :'( eivät varmaan tule elämässä muutenkaan pärjäämään :'( :'( ja minun vika kaikki :'(
Alkuperäinen kirjoittaja -:Asiasta toiseen, onko noita muumipakkeja jossain muuallakin kuin kärkkäisellä? Ja hinta?Tarttee meijän pojalle sellaisen joululahjaksi.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja -:Asiasta toiseen, onko noita muumipakkeja jossain muuallakin kuin kärkkäisellä? Ja hinta?Tarttee meijän pojalle sellaisen joululahjaksi.
![]()
Citymarketeissa ainakin.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:Alkuperäinen kirjoittaja M:Sallinhan minä sun nauraa. Älykkyydellä on tapana periytyä.Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:Alkuperäinen kirjoittaja M:Kirjoitustyylistä voi päätellä ihmisestä aika paljon..Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:Alkuperäinen kirjoittaja M:Tämän äidin lapsista ei tule koskaan akateemisia ihmisiä, hyvä jos lähihoitaja tai siivooja.Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:siis ei voi olla totta!!
![]()
![]()
![]()
anteeks?
no nyt se sit selvis kaikille että mun lapsista tulee tyhmiä ja vielä kaikenlisäks siivoojia :'( :'( eivät varmaan tule elämässä muutenkaan pärjäämään :'( :'( ja minun vika kaikki :'(
eli sä häpeäisit lastas jos se olis siivooja? ei helvetti.ammatti se on sekin muiden joukossa.
Alkuperäinen kirjoittaja j:Se sahako sua järkytti? Meidän poika on tolla työkalupakilla leikkinyt jo 2-vuotiaasta, myös sillä oikeella sahalla. Ainoa mitä ei ole annettu, on ne hohtimet vai mitkä lie. Ei se nyt ihan oikean sahan veroinen kuitenkaan ole.