*kaupassa kuultua* kuka tunnustaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bonaire
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bonaire

Aktiivinen jäsen
07.10.2006
21 378
0
36
olipa sekä äidillä sekä lapsella ( arviolta 3 v ) huono pvä..lapsi kitisi ja itki rattaissa..äiti korotti ääntään melkosesti ja tiuski vähän väliä lapselle;saatana turpa kiinni,mä olen kyllästynyt tommoseen lapseen.. :/

ja pahemminkin kiukkuavia/raivoavia lapsia on nähty..

En ihan noin sanois mutta tunnustan että kaupassa yks päivä kirosin lapselle, ja aika kuuluvaan ääneen :ashamed: Ei ole tapana mutta sitä tuli kilahdettua totaalisesti, huono päivä jne. ei mikään syy lapselle kirota mutta näin se vaan oli.

lastensuojelun alaiset lapset ovat harvemmin itse syypää siihen, millaisia heistä on tullut..se syy löytyy yleensä sieltä kotoa..

On ikävää,jos joku sanoo tuollaista, sillä mitäs sitten jos joku päivä lapsi sairastuu ja kauhuskenaario toteutuu ja lapsi kuoleekin..millaisia ajatuksia silloin päässä pyörii? kyllästyttääkö lapsi vieläkin?

Aina kannattaa miettiä,että se lähtö saattaa olla viimeinen kerta,kun ovella näät lapsesi..

Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
lastensuojelun alaiset lapset ovat harvemmin itse syypää siihen, millaisia heistä on tullut..se syy löytyy yleensä sieltä kotoa..

On ikävää,jos joku sanoo tuollaista, sillä mitäs sitten jos joku päivä lapsi sairastuu ja kauhuskenaario toteutuu ja lapsi kuoleekin..millaisia ajatuksia silloin päässä pyörii? kyllästyttääkö lapsi vieläkin?

Aina kannattaa miettiä,että se lähtö saattaa olla viimeinen kerta,kun ovella näät lapsesi..

No tää nyt oli vallan kauhuskenaario. Toisilla ei ole lehmän hermot ja tulee sanottua suutuksissa jotain. Normaali ihmisethän pääsevät asian yli kun se ollaan sovittu.