kaupassa käynti ja vaatetus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eitaaskaan ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Häh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mira:
Uskomaton ketju ja mikä olikaan ongelma?Vissiin se että täällä palstalla puhuttu aiheesta (vain pienen pieni määrä ihmisiä). Haloo ihmiset järki käteen,jokainen huolehtikoon omasta hygieniastaan ja vaatteistaan!

monellekaan palstalaiselle ei käy se että äiti-ihminen kulkee tuulipuvussa vaan pitäisi laittautua jos kulkee ihmisetn ilmoille.

Mutta kukaan ei valita hielle haisevista miehistä.

Eipä valita, ehkä niitten miehet ei haise?

En edes tuulipukua omista, tuulta pitävää käytän lenkkeillessä, ulkoillessa. Miksi hitossa vääntäytyisin niissä kauppaan?

joo kyllä meillä mieskin huolehtii puhtaudestaan ja siitä että on siistit kuteet kun kotoa poistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
joo kyllä meillä mieskin huolehtii puhtaudestaan ja siitä että on siistit kuteet kun kotoa poistuu.

Meillä myös. Onneksi!

Ja kyllä mua oksettaa pistävä hienhaju kaupassa, oli se sitten naisen tai miehen hikeä :x

Kukin tavallaan, itse noudatan lähinnä samaa linjaa mitä åbo tuossa kuvasi. Kaupungille pukeudutaan siistimmin kaikki, mutta lähikauppaan mennään niissä vaatteissa missä yleensä ollaan ulkona (usein nuo kauppareissut hoituu ulkoilun yhteydessä). Missään rikkinäisissä lököcollegeissa ja hiukset likaisina roikkuen en ulkoile muutenkaan, vähintään se pipo päähän ja ehjät verkkarit jalkaan. :xmas:

Ap ulkoilee oman tyylinsä mukaan, en ole häntä arvostelemassa. Tietty jos nyt ihan poikkeuksellisen siivottomalta näyttää niin varmaan kerää huomioa - minultakin, mutta siltikin vapaa maa.

Ja ne "kaupassa nähtyä" ketjut nyt on yleisesti ihan naurettavia, parempi ottaa vaan huumorilla.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:

Meillä myös. Onneksi!

Ja kyllä mua oksettaa pistävä hienhaju kaupassa, oli se sitten naisen tai miehen hikeä :x

se on kyllä aivan kamalaa. verrattavissa niihin jotka käyttää aivan järjettömän paljon, aivan järjettömän vahvaa hajuvettä tai partavettä. tai vielä hien ja hajuveden sekoitus. umpf. meinaan tukehtua, eikä mulla oo edes astmaa tai mitään.

Yhteistyössä