kaupantäti taas lauko totuuksia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja soleigh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kyl mie loukkaannun vaikken sitä ehkä sanokaan kun laihaks sanotaan, varsinkin kun oon kovasti yrittänyt saada edes hieman kiloja... Kaikki ei vaan saa lisää painoo ja näyttää lähinnä anorektisilta haluamattaan.. kovin moni muukaan tuskin haluaisi sellaiselta näyttää. Ärsyttää kun ihmiset katsoo oikeudekseen arvostella laihoja ihmisiä.

Minulle kerran alkoi lääkärikin valittaa alipainostani. Ei ollut ensimmäinen, mutta aiemmat ovat osanneet mainita asiasta fiksummin. Meni kyllä hermot silloin ja taisin tiuskaista, että joo, kiloja on liian vähän, mutta ei niitä sillä tule, että sinä minut haukut. Enkä mennyt enää sille lääkärille.

Olen 167 cm ja painan jotain 47 kiloa.

Kyllä mä koen loukkaavana mikäli minun kokooni puututaan ilman syytä. Ihan kuin hoikalle ihmiselle olisin oikeus töksäyttää mitä vaan kun se ei ole läski. Mä olen ollut "kukkakeppi,kuivan kesän orava, anorektikko, tienviitta" ala-asteelta lähtien. Ja koska eihän miehet edes tykkää tuulen nussimista pulkannaruista ( joskus palstalta luettua) niin naimisissakin olen tod. näk ihan vaan siks että mieheni ei ole muuta löytänyt.
Kyllä mä yritän lapsille opettaa että ihmistä ei arvostella ulkonäön perusteella, oli se mikä oli.
Itse olen 168/50

Yhteistyössä