kaupan-alalla työskentelevät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MaMa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Teen keskimäärin 2-4 päivää viikossa töitä vieraan palveluksessa, työajat esim 14-20 tai 9-18 tms. On sovittu niin että miehen iltavuoroviikoilla mull aon vähemmän töitä ja aamuvuoroviikoilla enemmän, loput ajat lapset on päivähoidossa ja koulussa. Mummi paikkaa sitten jos on tarvetta.

Kun olin töissä, oltiin miehen kanssa aina eri vuoroissa, eli kun mies aamussa, minä olin illassa. Näin lapset oli vain osa-aikahoidossa ja saatiin se hoitopaikka, mikä oli mun työmatkan kannalta parhain.

juu kiitos,piipi..meillä myös tuohon vähän hankaloituu kun miehellä on myös joka 3 viikko iltavuoro.kehtaisko itä sitten mennä vaikka miehen työvuorolistan kanssa töihin ja pyytää jos sille iltaviikolle saisi vaikka aamua?uudessa paikassa aloitan niin mietin mitä uskallan "vaatia"...kuitenkin menee aivan mahdottomaksi jos molemmilla ilta ja päiväkoti menee kiinni 5:/ ja esikkokin koulussa niin eikai sitä voi koko illaksi yksin kotiinkaan jättää....

Alkuperäinen kirjoittaja MaMa:
juu kiitos,piipi..meillä myös tuohon vähän hankaloituu kun miehellä on myös joka 3 viikko iltavuoro.kehtaisko itä sitten mennä vaikka miehen työvuorolistan kanssa töihin ja pyytää jos sille iltaviikolle saisi vaikka aamua?uudessa paikassa aloitan niin mietin mitä uskallan "vaatia"...kuitenkin menee aivan mahdottomaksi jos molemmilla ilta ja päiväkoti menee kiinni 5:/ ja esikkokin koulussa niin eikai sitä voi koko illaksi yksin kotiinkaan jättää....

Mä silloin kun sain työpaikan, kysyin heti voinko tehdä vuoroviikkoin iltaa ja aamua, ja se onnistui. Vaikka kaupan alalla yleensä työt painottuu iltoihin.

no kaippa mun on pakko kysyä.siis eihän siinä muu auta.itse en ole erityisemmin kassalla ollut vaan ihan kentällä,jossa kyllä hommaa on paljon myös aamuille ja päivillekin.äh,onpa vaikeeta.olin muka miettivinäni näitä asioita etukäteen kunnolla mutta juupeli juu sitten..pihalla oon ku lumiukko.

vuoropäiväkoti ois muuten ihan jees mutta kuis tuon ekaluokkalaisen kanssa?oisko se sitten 12-(jopa klo 20) yksin kotona...:/

Mun lapset oli ryhmäperhepäiväkodissa kun oli töissä. Ja tässä kaupungissa vielä tokaluokkalaiset saa mennä hoitoon koulun jälkeen. Mulla oli työpäivät vaihtelevasti 7-21 välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
vuoropäiväkoti ois muuten ihan jees mutta kuis tuon ekaluokkalaisen kanssa?oisko se sitten 12-(jopa klo 20) yksin kotona...:/

Mun lapset oli ryhmäperhepäiväkodissa kun oli töissä. Ja tässä kaupungissa vielä tokaluokkalaiset saa mennä hoitoon koulun jälkeen. Mulla oli työpäivät vaihtelevasti 7-21 välillä.

mä käsitin ettei täällä ainakaan saa.tai ainakaan kunnalliseen?en tiedä.täytyy ottaa selvää jos sieltä löytyisikin jokin porsaanreikä-..

mä ilmoitin jo haastattelussa,että mulla on lapsi (isä tekee sekä aamua ja iltaa 5 pvä/vko ) ja sen tähden en voi tehdä kuin aamua.Asia järjestyi sillä ja teen 6.00-14.00 yleensä ma-pe (toisinaan la aamuja )

Yhteistyössä