Kaunko istutte kampaajan tuolissa?

Menee yli kaksi tuntia jos värin ja muutaman raidan laittaa. Kerran laitettiin koko päähän raidat niin meni kolme tuntia. Ei jaksais istua mutta kun just niiden raitojen(ja leikkauksen) takia siellä käyn, yksrivärjäyksen voi helposti tehdä markettiväreilläkin.

En alle kolmen tunnin ole selvinnyt koskaan. Minulla on niin paksu tukka, että kuivaus kestää. Joku outo kampaaja on joskus välttämättä halunnut föönillä kuivata, mutta sitten on luovuttanut, rullannut ja istuttanut kuvun alle. Siinä on selkäni aina kovilla. Kampaajareissun jälkeen olen kuin puu-ukko.

Mä en enää jaksa mennä kampaajalle kun ei mulla oo sellaseen istuskeluun aikaa... alta puolituntia menee kun ite leikkaan... leikkaan koko perheen hiukset kun mies inhoo mennä parturiin kun siellä pitäs jutella... ja melkosesti säästääkin...

Jotain 2-2,5 tuntia. Pitkät hiukset, yleensä pistetään väri ja raidat + poistetaan latvat.
Kestäisi varmaan reilusti kauemmin jos haluaisin kerroksia tai muuten jonkin kampauksen.

Käyn vain pari kertaa vuodessa kampaajalla, enkä kyllä ehdi kyllästyä siinä istuessa =) Mutta varmasti olisi puuduttavaa kuukauden parin välein siellä istuskella.

Kaksi-kolme tuntia. Raidat ja leikkaus. Käyn kahden kk.n välein.
Ja tykkään istua sen ajan paikallani. Kotona koko ajan sellainen hulina ja huiske, että se pari tuntia tuntuu ihan minilomalta :D

Yhteistyössä