Kaunis nainen, ruma mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pyhy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pyhy

Vieras
Tuntuuko teistä siltä, että naiselta vaaditaan parempaa ulkonäköä kuin mieheltä? Itsestään huolta pitävä, miesten kosmetiikasta ja pukeutumisesta kiinnostunut mies on heti hinttari. Tosimieshän lojuu sohvan pohjalla, syö HK:n sinistä, katsoo matsia ja pyytää ohimenevää vaimoa tuomaan kaljaa. Välillä tosimies käy saunassa ja pesee itsensä yhdellä saippualla, mitä sitä nyt kaiken maailman parfyymeilla lotraamaan tai kasvoja pesemään.

Naisen pitää kyllä olla hoikka mutta kurvikas, kaunis mutta luonnollinen, seksikäs muttei tyrkky tai lutka. Nainen jolla on aktiivinen seksielämä = Halpa jakorasia, lutka, tautinen huora

Mies jolla on aktiivinen seksielämä = The man, pelimies, casanova

Naiselta vaaditaan huolitellumpaa ulkonäköä ja hoidetumpaa kroppaa kuin mieheltä.
Miehelle sallitaan lähes kaikki vartalomuodon variaatiot. Puhtaus ei miehellekkään silti ole pahasta.

Alkuperäinen kirjoittaja pyhy:
Nainen jolla on aktiivinen seksielämä = Halpa jakorasia, lutka, tautinen huora

Toi on kyllä niin helvetin totta!!
Mutta kuka haukkuu?
Ne on ne naiset jolla ei oo minkäänlaista seksielämää.
En oo kyllä koskaan miehen kuullu haukkuvan.

Minä olen kyllä kuullut miestenkin haukkuvan ja usein. Esim yksi ystäväni on tosi kurvikas (en tarkoita tällä lihavaa) ja reipas ja nätti, ja keskittyy sinkkuna nauttimaan menosta ja viettää aktiviista seksielämää, ja välillä aina joku jannu käy yrittämässä, ja jos tulee pakit, niin johan on heti hemmetinmoinen huora ämmä, enhän mä olis sua edes halunnut, kokeilin vaan ootko niin halpa kun puhutaan. Ja halvaksi haukutaan ja kumppaneiden määrää paheksutaan, vaikka olisi itsellä ollu 2 kertaa enemmän naisia pedissä kun tällä "lutkalla".

Yhteistyössä