M
mamma
Vieras
Hei huhuu ! EI KAI kukaan ota hernettä nenään tästä .
Ei kaikkee tarvitse ottaa niin vakavasti .
Ei kaikkee tarvitse ottaa niin vakavasti .
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sivusta seurannut:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Sivusta seurannut:Ihan oikeasti mä olen tämän hoksannut lähipiirissäni. Kauniimmilla ystävilläni jotka pitävät muutenkin itsestään huolta on tyttö/tyttöjä ja taas näillä jotka ovat vähän rumempia/rumia niin heillä on poikia.
sulla on vissiin aika pieni lähipiiri - otanta varmaan lähempänä kolmea kuin kolmeakymmentä![]()
![]()
no joo. itte en oo kyllä mitään tuollasta huomannut.ei oo ees mieleen tullu kenenkään kohdalla mitenkään. en voi sanoa, että olis mitään jakaumaa tuon asian suhteen.
Puhuin vain omasta lähipiiristäni. Sisältää about 25 paria, joilla on lapsia. Ei tarvitse suuttua, tämän olen vain huomannut.
Alkuperäinen kirjoittaja julia:Alkuperäinen kirjoittaja mari:Ja sellainen sanonta on, että tyttövauva vie äitinsä kauneuden. Eli jos kaunis saa tyttövauvan, niin rumentuu ja seuraava vauva voikin olla sitten poika.
Ehkä se toimii toisinkinpäin, eli jos ruma saa poikavauvan, niin voi kaunistua ja seuraava lapsi on tyttö.
Paitsi ei toimi näin niillä, joilla on kaksi poikaa tai kaksi tyttöä...
Tuo sanonta onkin raskausaikana . Ei normi olossa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mari:Alkuperäinen kirjoittaja julia:Alkuperäinen kirjoittaja mari:Ja sellainen sanonta on, että tyttövauva vie äitinsä kauneuden. Eli jos kaunis saa tyttövauvan, niin rumentuu ja seuraava vauva voikin olla sitten poika.
Ehkä se toimii toisinkinpäin, eli jos ruma saa poikavauvan, niin voi kaunistua ja seuraava lapsi on tyttö.
Ai niin, että rumentuminen on tyttövauvan kohdalla vain raskausaikana ja kauneus palautuu syntymän jälkeen. Tällä logiikalla kauniita raskaana olevia naisia ei siis ole olemassa, koska poikaa odottavat ovat jo valmiiksi rumia![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja mari:Alkuperäinen kirjoittaja julia:Alkuperäinen kirjoittaja mari:Ja sellainen sanonta on, että tyttövauva vie äitinsä kauneuden. Eli jos kaunis saa tyttövauvan, niin rumentuu ja seuraava vauva voikin olla sitten poika.
Ai niin, että rumentuminen on tyttövauvan kohdalla vain raskausaikana ja kauneus palautuu syntymän jälkeen. Tällä logiikalla kauniita raskaana olevia naisia ei siis ole olemassa, koska poikaa odottavat ovat jo valmiiksi rumia![]()
![]()
Tarkoittaa mm. että tulee finnejä/hiukset rasvoittuu, sellaista joka voi johtua raskaushormooneista.
Alkuperäinen kirjoittaja nulkunpissijä:lasten myötä vaikka tyttöjä ovatkin. Tissit roikkuu, hiukset ohentuneet, perse levinnyt ja maha arvilla.
Alkuperäinen kirjoittaja nulkunpissijä:lasten myötä vaikka tyttöjä ovatkin. Tissit roikkuu, hiukset ohentuneet, perse levinnyt ja maha arvilla.
Alkuperäinen kirjoittaja KVG:Alkuperäinen kirjoittaja nulkunpissijä:lasten myötä vaikka tyttöjä ovatkin. Tissit roikkuu, hiukset ohentuneet, perse levinnyt ja maha arvilla.
eiks sanonta ole että tytöt vie äitinsä kauneuden?
Alkuperäinen kirjoittaja sirilips:Mä kun olen tähän asti kuvitellut, että se sukupuoli johtuu siittiöistä tai jotain.. Hitsinpimpulat sentäs, kerran olin kaunis vuonna ysiviis, ja sitä ennen ja sen jälkeenkin todistetusti ruma...*lähden öljyämään köyttä*
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no onko noihin iltalehden tutkimukset niin luotettavia.
Alkuperäinen kirjoittaja miia:Eikös tää oo vähän sama sitten , että kun sanotaan miehistä " Parhaat rakastajat tekee VAIN tyttöjä " !!!! Tää on muutan monesti todettu oikeaksi . Kaikki tunteelliset miehet tekee vain tyttöjä, näin ainakin meidän tutuissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jollainhan sitä on pakko itseään ja siippaansa lohduttaa, kun tulee tyttöä tytön perään. Jos ei muulla niin sillä, että ainaski nainen on kaunis ja mies hyvä rakastaja :xmas:![]()
(vitsivitsi)
Alkuperäinen kirjoittaja Ei.:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jollainhan sitä on pakko itseään ja siippaansa lohduttaa, kun tulee tyttöä tytön perään. Jos ei muulla niin sillä, että ainaski nainen on kaunis ja mies hyvä rakastaja :xmas:![]()
(vitsivitsi)
ei tämä mikään vitsi ole. On toi nähty ihan elävässä elämässäMiesraukat koittaa pönkittää itsetuntoaan ja pettymystään että niin kun mä oon niin hyvä rakastaja, snif
![]()