KAUNIIT PALSTALAISET?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mrs Cunningham
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mrs Cunningham

Vieras
Kauneusleikkauksista on paljon mielipiteitä, suuntaan ja toiseen, joskus jopa kolmanteenkin :whistle: Maailmalla, etenkin USA:ssa, niitä mm. lehtitietojen mukaan tehdään jopa vanhempien lahjana lapsilleen, esim valmistumislahjana.
Täällä Suomessa en ole kuullut näin hurjaksi touhun menneen, mutta erilaisia leikkauksia kuitenkin on tehty ja tehdään. Pakaroita, kasvoja ja rintoja leikellään ja muotoillaan. Utelias luonne kun olen, on meikäläistä jo kauan mietityttänyt eräs asia tähän liittyen; sinä, jolle on kauneusleikkauksia tehty (en tarkoita terveydellisistä syistä tehtyä leikkausta vaan nimenomaan esteettisistä syistä tehtyä ) , miksi päädyit ratkaisuusi ja oletko ollut tyytyväinen muutokseen? Montako korjausleikkausta olet joutunut käymään läpi ja minkä ikäinen olet?
Jos lukijalla on jo kielenkannat kärkkäinä arvostelemaan että josko aion itse ko toimenpiteisiin, niin kerrottakoon ihan savun hälventämiseksi, jotta ei ole suunnitelmissa tämmöiset, syy kyselyyn on ihan vain tiedon jano :p

Olkaas nyt rohkeita ja kertokaa kokemuksianne; kait nyt joku on parannellut, vai ollaanko me kaksplussalaiset näin täydellistä porukkaa ;) Ei vaan, meil taitaa olla itsetunto kohillaan :D :saint:
Iloista viikonloppua vaan kaikille, jokos on aamukahveet juotu? Vasta nousin, muu perhe nukkuu vielä, harvinaista herkkua tämmöinen...Täytyy vielä ootella että vatsakin herää tähän päivään että voi ne sumpit keittää. Eilen meni vähän viihteen puolelle, joten tänään sit ollaan ihan rauhallisesti siihen asti kun kykenee viikkosiivouksen aloittamaan :whistle: Huomasin tossa että illalla tulee Englantilainen potilas töllöstä, kaikki aina kehuu sitä, josko nyt sais katottua sen itsekkin. Huh, mikä olo :$ No, kaippa tää tästä :ashamed:

Noh, itse en ole mutta äitini nyt 55v on leikannut ala- ja yläluomensa kosmeettisista syistä. Ensin kuulemma pussitti alaluomet ja sitten muutaman vuoden päästä leikkautti myös 'roikkuvat' yläluomensa. On tyytyväinen lopputulokseen ja on ihan oikeasti freessimmän ja nuoremman näköinen. Aika pieniä ja riskittömiä operaatioita nuo oli. Harva tajuaa että on käynyt leikkauksessa, usea kommentoi että 'oletpas pirteän ja nuorentuneen näköinen'.

En ole käynyt vielä, mutta olen kyllä ajatellut että voisin silmäluomet käydä kohotuttamassa. Olen 26v ja pari vuotta sitten ne alko roikkumaan ja nyt jo jonkin verran häiritsee näköä (näkökenttä littanampi).

Yhteistyössä