Kauniin syyspäivän kunniaksi galluppia.

Onko parisuhteesi onnellinen

• Kyllä

Ääniä: 13 92,9%
  • Ei

Ääniä: 1 7,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    14
  • Kysely suljettu .
Ihan siitä että oletko onnellinen parisuhteessasi?

Itse voin vastata tähän että KYLLÄ, tällä hetkellä olen todella onnellinen. Puolivuotta sitten olisin vastannut toisin, mutta avauduin miehelleni suhteemme ongelmakohdista samoin hän minulle ja nyt olemme näiden kuukausien aikana saaneet vanhan hyvän suhteemme kukoistamaan.

Ei suhteemme ollut tuossa välilläkään huonohuono, mutta tunsimme että jotain siitä puuttui ja elämä tuntui laimealta.
Nyt hulluttelemme, Rakastamme ja olemme ottaneet irtiottoja yhteisiin hetkiin kahdestaan ja perheen kesken.

Ihanaa syyspäivää kaikille!

Ken guru
Todella onnellinen. Surullista lukea heistä jotka eivät ole. Harmi kun joidenkin puolisot (oli sitten mies tai nainen) eivät osallistu suhteen ja perheen ylläpitämiseen juurikaan. Osa käy vain töissä ja kuvittelee että se riittää :(.

• Tykkää
Reactions: Volmiira
Minni-hiiri harmaana
Vastasin, vaikka en tiedä onko tää nyt varsinainen parisuhde. Mun mielestäni on ja se voi hyvin, vaikka ollaan asuttu eri osoitteissa jo 11 vuotta.

Ehkä just siksi se on onnellinen. Voisin melkein sanoa, että se suuri rakkaus muuttui ajan saatossa ikuiseksi ystävyydeksi.

• Tykkää
Reactions: Volmiira

Yhteistyössä