kauneusleikkauksista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
kyselisin mahdollisesti kokemuksia ja mielipiteitä...
itse 4 lasta imettänyt ja kaksoset mahassa kantanut, kaikkeen olen tyytyväinen, mutta itsetuntoa syö maha ja rinnat! on kamalaa kun kummallekkaan ei voi tehdä mitään. vatsassa on lihakset epämuodostuneet ja nahka venyi pahasti! rinnoista on jäljellä vain tyhjät pussit ja nekin eri korkeudella. En tunne itseäni viehättäväksi, mutta itsekkin suhtaudun kauneusleikkauksiin hiukan epäröiden. Tahtoisin niin taas normaalin vatsan ilman roikkuvaa reppua ja napaa jonka päällä roikkuu nahka ja rinnat, en isoja mutta sellaiset missä olisi jotain muotoa, pieni c. mieheni suhtautuu asiaan kielteisesti, mutta ei ymmärrä miten asia vaikuttaa minuun ja siihen miten itseni näen, ajattelee että otan silikonit muita miehiä varten, että saan sitten niitä esitellä, voi kun osaisikin kääntää asian niin että tekisin sen siksi että näyttäisin hyvältä hänestä ja ennenkaikkea itsestäni!

Tätä et halua kuulla, mutta googleta kuvia naisista, joita ei ole leikelty, tavallisista naisista, jotka tekee töitä ja hoitaa lapsia ja elää, niinkuin vaikka afrikkalaisista naisista löytyy kuvia, missä ne on ilman paitaakin. Jos osaat niistä nähdä jotain kaunista, niin ehkä itsessäsikin?

Meillä on se vika, että ei enää tiedetä, miltä ihminen näyttää ilman leikkauksia ja rasvaimuja, kun mainokset ja kaikki on niin muovisia. Se mikä näkyy lehdissä ja teeveessä ei oikeasti ole mikään normaali kuva. Sä oot normaali, oikea ihminen ja nainen.

oletko normaalipainoinen? ensin kannattaa pudottaa painoa jne.
mene konsultaatioon,se ei sido sinua mihinkään,ota miehesi myös mukaan.
ja loppujenlopuksi tämä on sun oma päätös,toivottavasti mies ymmärtää kuinkapaljon asia sinua syö ja tukisi sinua..

itse olen ajatellut sitä oman rasvan siirtoa tissien täytteeksi. ja jos joskus olis rahaa niin samaan syssyyn todellakin pieni tummytuck. korjataanhan isot haavatkin jne. miksei repaleista tyhjaa vauvapakettia(tissit+masu)

Alkuperäinen kirjoittaja Sulka ja Sinetti:
itse olen ajatellut sitä oman rasvan siirtoa tissien täytteeksi. ja jos joskus olis rahaa niin samaan syssyyn todellakin pieni tummytuck. korjataanhan isot haavatkin jne. miksei repaleista tyhjaa vauvapakettia(tissit+masu)

tehdäänkö sellasia rasvansiirtoja oikeesti?

(mä luin että tummyfuck, mietin että "mikä?!?" :laugh: )

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:

tehdäänkö sellasia rasvansiirtoja oikeesti?

(mä luin että tummyfuck, mietin että "mikä?!?" :laugh: )

Tehdään

Minä taas sanon että pistä toimeksi ja varaa aika plastiikkakirurgin konsultaatioon, siellä voitte käydä läpi mitä pitäisi tehdä, paljonko maksaa, riskit ym.
Sen pohjalta voit sitten tehdä lopullisen päätöksen.
Nimimerkillä itse rasvaimussa käynyt.

olen vuoden aikana laihduttanut 15 kg ja se on vienyt rinnoista viimesetkin rippeet! en todellakaan edes ajattelisi leikkausta jos oikeasti asia olisi vain muutama raskausarpi ja vähän riippuvat rinnat! oikeasti vatsani on pieni ja ilman tota löysää nahkaa olisi varmasti hieno pienine raskauarpineen, mutta minulla on oikeasti emakon tissirivi. rinnat ovat surullisen surkeat! en todellakaan halua olla mikään leikeltu kumibarbi vaan normaali. Itsekkin jotenkin tuomitsen itseni vaikken edes ole leikkauksessa käynyt! en oikeasti haluaisi silikoneja vaan hitusen täytettä rintoihin, tuo oman rasvan siirto olisi hyvä, mutta häipyykö se sieltä samantien.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
olen vuoden aikana laihduttanut 15 kg ja se on vienyt rinnoista viimesetkin rippeet! en todellakaan edes ajattelisi leikkausta jos oikeasti asia olisi vain muutama raskausarpi ja vähän riippuvat rinnat! oikeasti vatsani on pieni ja ilman tota löysää nahkaa olisi varmasti hieno pienine raskauarpineen, mutta minulla on oikeasti emakon tissirivi. rinnat ovat surullisen surkeat! en todellakaan halua olla mikään leikeltu kumibarbi vaan normaali. Itsekkin jotenkin tuomitsen itseni vaikken edes ole leikkauksessa käynyt! en oikeasti haluaisi silikoneja vaan hitusen täytettä rintoihin, tuo oman rasvan siirto olisi hyvä, mutta häipyykö se sieltä samantien.

Suomi24 sivuilla terveys/palstiikakirurgia-osiossa on paljon kirjoituksia jo leikkauksessa käyneiltä ja sitä suunnittelevilta, kannattaa käydä.
Tuosta rasvasiirrosta on oluut aika ristiriistaisia kokemuksia.

Mulla kun on viimeinenkin lapsonen synnytetty, menen kiristämään vatsanahkani Pärnuun, tein siitä pelkästään ilmoitusluontoisen asian miehelleni joka sanoi suu auki että "jaha" :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
mä kävin korjauttaa neljän lapsen jälkeen rinnat, ja olen hyvin tyytyväinen. mies vastusti alkuun, mutta muutti mielensä ja nyt tykkää näistä todella =)

missä kävit, mitä tehtiin ja paljon makso?

kävin virossa, rintojen suurennus mentorin silikoneilla 350cc laitettiin täytettä, nyt mulla lähes sama koko kuin ennen lapsia. maksoi kaikkinensa 3540 euroo, sisältäen myös laivamatkan helsingistä viroon ja takaisin =)

Mä olen menossa alavatsan kiristykseen ensikuussa. Takana ei ole kuin yksi raskaus,mutta nahka venyi merkittävästi. Makkaran alla oleva iho tulehtui ja vakuutus korvaa mulle sen leikkauksen. 3000? on hinta-arvio tuolle operaatiolle.

Alkuperäinen kirjoittaja zxz:
Mulla kun on viimeinenkin lapsonen synnytetty, menen kiristämään vatsanahkani Pärnuun, tein siitä pelkästään ilmoitusluontoisen asian miehelleni joka sanoi suu auki että "jaha" :)

tuleeks kalliiks?

Pärnusta on yksityinen klinikka, jolla toi toimenpide rasvaimuineen maksaa vajaa 3000e. Tallinnassa hinta 5000e ja Suomessa muistaakseni lähemmäs kymppitonnin.

tuleeks kalliiks?

Pärnusta on yksityinen klinikka, jolla toi toimenpide rasvaimuineen maksaa vajaa 3000e. Tallinnassa hinta 5000e ja Suomessa muistaakseni lähemmäs kymppitonnin.

Jyväskylässä saa leikkauksen kyllä 5000?.. itse en lähtisi viroon leikkauttamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

tuleeks kalliiks?

Jyväskylässä saa leikkauksen kyllä 5000?.. itse en lähtisi viroon leikkauttamaan.

Missä Jyväskylässä? en voi löyttää mitään netissä ((

Itselläni sama juttu, raskaudet (3) vieneet viimeisenkin muodon vatsasta.Tosin leikkaukseen olisin menossa lähinnä sen takia, jotta vatsalihakset saataisiin kurottua takaisin yhteen eli abdominoplastiaan. Siinä vatsa muotoillaan muutenkin kuin vain imun avulla.
Viimeinen raskaus näkyi selvästi jo heti 13 viikoilta, koska vatsalihakset olivat revenneet ja vetäytyneet ties minne kylkiin.. Tukivyön käyttö ainoa vaihtoehto, jos haluaa liikkua ilman kipuja ja toimia jotenkin normaalisti esim. töissä. Painopiste kun on muutenkin raskauden takia vahvasti edessä ja kun tukea ei omista lihaksista ole, niin selkä on kovilla.
Työvuosia kun on vielä jäljellä nosteluammatissa niin väkisinkin tulee ajateltua tulevaa. Jumppaamalla vatsalihaksia ei ikävä kyllä saa takaisin yhteen eikä painoa pudottamalla. Itse olen tehnyt molemmat ja olen normaalipainoinen.
Vakavasti olen harkinnut Jyväskylää, eikä alle 4000 euroa kuulosta ihan kamalalle. Tosin onhan siihenkin säästäminen..

Yhteistyössä