Kauneudenhoitotuotteesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäitskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiäitskä

Vieras
Minulla on muutama hyvä kosmetiikkatuote jotka ovat osoittautuneet sopivimmiksi minulle. Mitkä ovat sinun kauneudenhoitotuotteitasi joita et toiseen vastaavaan vaihtaisi (merkki ja käyttökohde, perustelu)?

Mulla ainakin kylmävahaliuskat (Yves Rocher) koska ovat nopeat ja helpot käyttää ja jälki pysyy paremmin kuin muissa kokeilemissani karvanpoistomenetelmissä.

Sitten on Lumenen huulikiilto, joka ei tahmaa eikä sotke.

Kosteusvoide on Yves Rocherin pro retinol self-defense joka kosteuttaa kunnolla, mutta ei kiillä puuterin alta.

Pistetäänkö kunnon pino? :)

Mie käytän näitä miun edustamia Zepterin tuotteita. päivä- ja yövoidetta, kasvovettä ja puhdistusmaitoa, sekä kuorintageeliä ja savinaamiota. Ja saman firman meikkejä ja deodoranttia.

Revlonin meikkivoide on ehdoton. Itselläni on kovin kuiva iho, vaikka rasvoja käytän, mutta meikkivoiteen levityksen jälkeen iho näyttää kuivalta. Kyseisellä meikkivoiteella ei ole sitä ongelmaa vaan iho näyttää raikkaalta =)

Clarinsin päivävoide super-kuivalle iholle ja Simin System 4 sarjan shampoo ja hiusvesi kun päänahka kärsii psorista. Pinsetit joilla nypin raivostuttavan eriparisia kulmakarvoja :)

Viimeisin hurahdus on ranskalainen lakkaus kynsissä, kivan korrekti ja aina huolitellun näköinen, ei koskaan liikaa tai liian vähän.

Muuten olen aika naturelli-elli, ripsiväriä tulee laitettua jos muualle kuin ruokakauppaan lähden mutta muuten suuremmat tälläykset säästän biletyksiin.

Yhteistyössä