Alkuperäinen kirjoittaja höpsistähöö;22316277:
Kuinka usein leikkautat/värjäät hiuksiasi?
Kuinka usein ajelet sääri-/kainalo-/intiimialueen karvat?
Kuinka usein rasvaat ihoa?
Liikutko säännöllisesti? Mitä liikuntaa harrastat?
Minkä verran juot vettä päivässä?
Syötkä säännöllisesti? Terveellisesti? Monipuolisesti?
Meikkaatko? Kuinka usein? Minkä verran?
Miten hoidat henkistä hyvinvointia?
Oletko tyytyväinen itseesi? Mitä muuttaisit itsessäsi?
Mikä on parasta sinussa?
Kauneudenhoitohoito-/hyvinvointivinkkisi?
1. Leikkaan hiukseni pääasiassa itse, pidemmän ajan jälkeen käyn leikkauttamassa mallin ja yleensä annan hiusten kasvaa ulos mallista, jotta seuraavan kerran saisi taas erilaisen mallin. Itse myös värjään hiukseni ja koskaan ei ole lopputulos epäonnistunut.
2. Karvojen ajelu tapahtuu silloin kun siihen on tarvetta, en osaa määritellä ajallisesti.
3. En rasvaile ollenkaan, ei ole tarvetta.
4. En liiku säännöllisesti, ja muutenkin harrastan vain hyötyliikuntaa, kuntosalilla en ole koskaan käynyt, koska mielestäni on turhaa maksaa siitä, mitä voi kotona tehdä ilmaiseksi.
5. 1,5-2 litraa
6. Syön kerran päivässä kunnon aterian (sis. perunaa/pastaa/riisiä, kalaa/lihaa/kanaa sekä kasviksia), aamupalaa en syö ollenkaan. Kahvia kuluu päivän aikana 0,5-1 litraa.
7. Meikkaan silloin kun olen lähdössä jonnekin ja silloin kun kerkeän. Kotona ollessani en viitsi huvikseni meikata.
8. Päivittäiset puhelimessa puhumiset on kiva, hetkellinen piriste (olen pojan kanssa kaksistaan kotona ja asumme maalla, joten täältä ei ihan joka päivä pääse ihmisten ilmoille, kun mies käy ainoalla autollamme töissä päivisin). Joskus rentoudun istumalla pitkään saunassa ja vain miettimällä asioita. Hyvä ruoka ja rauhallinen ilmapiiri kotona tuo myös henkiseen hyvinvointiin lisää virtaa.
9. Toisinaan olen tyytyväinen itseeni, toisinaan en taas ollenkaan. Pääosin ehkä kyllä kuitenkin. Itsessäni muuttaisin ehkä sitä, että kiloja voisi vyotäröllä olla vähemmänkin, mutta hyvin ollaan jenkkakahvojen kanssa pärjätty tähänkin asti.
10. Ruskeat silmät ja muutenkin "suloiset" kasvonpiirteet. Luonteessani on parasta ehkä se, että osaan kuunnella muita ja olla tukena, jos tarvitsee.
11. Vai että vinkki... No kai sitä pitäisi nukkua niin paljon, että jaksaa olla virkeä ja keskittymiskykyinen, itselläni tämä ei kuitenkaan toteudu. Ja se, että itsestä kannattaa ja pitää huolehtia, koska ei sitä kukaan muukaan tee puolestasi.