Kauneinta mitä sulle on sanottu? :)

Ja kuka sen sanoi? :)

Hmm, täytyy vähän miettiä...se lämmitti, kun yksi koulukaveri sanoi: " Suvi, sä oot tosi hieno ihminen, vaikka olet tosi puhelias niin silti luotettava" :) Sillon oli pieni riita kaveripiirissä ja samainen tyttö myös kehui siitä, kun lohdutin ja tuin yhtä kaveriamme, joka on ollut mulle aika ilkeä välillä.

Kyllä niitä on paljon enemmänkin, mut ei tuu niin helposti nyt mieleen...Alina (4v serkkuni ) sanoo välillä kaikkea söpöä :heart:

"En oo ikinä rakastanut ketään näin paljon" ja "mene mun kanssa naimisiin". Ukon suusta nämä tossa kuukausi sitten. Lapset sanoo viikottain jotain ihanaa, mut noi ukon sanat pysäyttivät oikein kunnolla :heart:

vieras
onhan toi sun nicki varmasti oikein, ettei se olisi "tytsi-99"?? ainakin juttujen perusteella pitäisi olla...
Haetko sä jotain vara äitiä täältä vai mitä hiivattia sä täälä teet????

Vieras
Luultavasti se, kun mies lähetti synnytyksen jälkeen, kun kotiin pääsi, mulle viestin, jossa mainitsi myös sen, että me ollaan vauvan kanssa hänen kaksi tärkeintä aarrettaan :heart: Ei ääneen sanottu, mutta kuitenkin.

Hmm, nyt tulee mieleen vähänaikaa sitten käynnissä olleen kriisin stvimisen yhteydessä miehen sanat ja äänenpaino millä sanoi, katsoen mua suoraan silmiin, kun sanoin ette minua yhtään arvosta etkä pidä minua minään, vastas mies, että olet niin väärässä.

No tätä on ehkä vaikea ulkopuolisen käsittää, mutta minuun se kolahti, enemmän kuin pliisut rakastan sinua löpinät :whistle:

Niin ja lapsilta välillä lipsahtaa kaikkea hauskaa, kuopus hokee koko-ajan äittä, äittä, keskimmäinen tossa viikolla ilmoitti, että meidän äiti on meidän perheen paras autonajaja. Vanhin sanoi, että äiti on niin pehmeä ja lämmin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
"En oo ikinä rakastanut ketään näin paljon" ja "mene mun kanssa naimisiin". Ukon suusta nämä tossa kuukausi sitten. Lapset sanoo viikottain jotain ihanaa, mut noi ukon sanat pysäyttivät oikein kunnolla :heart:
Mä odotan niin paljon, että kuulen joskus nämä ihanat sanat :heart: :D

ziggy
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onhan toi sun nicki varmasti oikein, ettei se olisi "tytsi-99"?? ainakin juttujen perusteella pitäisi olla...
Haetko sä jotain vara äitiä täältä vai mitä hiivattia sä täälä teet????
Jos toi on kauneinta mitä sulle on koskaan sanottu niin olen pahoillani puolestasi.

Hmm.. mieleenpainuvimmat on tolta nykyseltä. Ekan panon jälkeen se totes et on tiukin p*llu mitä se on saanu ja parhaat bosat. Ennen kihloja se totes et se rakastaa mua siihen asti että kuolee, ja sen jälkeen vielä enemmän ku moon sen elämän aurinko. Mut kyl mun mieltä lämmitti eniten tuo tiukin-kommentti. Passaa pelit ja vehkeet yhteen sentilleen ;)

"Minä rakastan sinua, ja tämä suhde vain paranee päivä päivältä. Mitä pidempään sinun kanssa on, niin sitä varmempi ole, että haluan olla loppuelämäni kanssasi." :heart: Näin mies sanoi kosiessaan :heart:

Ja se kyllä tuntuu kans aina hyvälle, kun tyttö tulee, puristaa kaulasta ja sanoo, äiti, minä rrakastann sinnnuu

Mies on tietty sanonut monenlaista ihanaa. Kummiskin parhaiten on jäänyt mieleeni ripari-ikäisenä kun silloinen juuri jättämäni poikaystäväni nousi ihmisvilinässä kaiteelle, ja huusi sieltä "******, sä olet parasta mitä mulle on ikinä tapahtunut!!!" Aika sykähdyttävää oli, muistelen yhäti lämmöllä =)

Ja tietysti monet karrat kunsaa pari kappaletta unenlämpöisiä lapsia peittonsa alle möyrimään, ja siellä lausutaan "äiti sää oot niin maailman ihanin, mää rakastan sua äärettömästi ja sen yli!!* :heart: :heart:

marjatta
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Hmm.. mieleenpainuvimmat on tolta nykyseltä. Ekan panon jälkeen se totes et on tiukin p*llu mitä se on saanu ja parhaat bosat. Ennen kihloja se totes et se rakastaa mua siihen asti että kuolee, ja sen jälkeen vielä enemmän ku moon sen elämän aurinko. Mut kyl mun mieltä lämmitti eniten tuo tiukin-kommentti. Passaa pelit ja vehkeet yhteen sentilleen ;)
Jos toi on kauneinta mitä sulle on sanottu, niin olen sun puolesta tosi pahoillani.

sä oot tosi kaunis... vaikka sulla onkin kolme silmää :LOL: sano mies ku heräs mun vierestä :)

mut kaikkien aikojen ihaninta....
"carkku, mä tuun aina tarvimaan sun apua. sittenkin ku mä oon 80. mä soitan sulle "ca-a-rk-ku, mä tarviin sun a-pu-a.."" Joona veli sano pari viikkoa sitten. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja marjatta:
Jos toi on kauneinta mitä sulle on sanottu, niin olen sun puolesta tosi pahoillani.
Älä oo, moon otettu vieläki ;)

terje
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Ja sä tietysti uskot sitä liirumlaarumia. Kai nyt lasten puheet on paljon tärkeempiä! Samaa puppua ne jauhaa noi miehet kaikille ämmilleen, ja tyhmin ottaa ja menee naimisiin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja marjatta:
Älä oo, moon otettu vieläki ;)
pani varmaan kakkoseen, älä liikaa ylpisty =)

Yhteistyössä