Kaunein/vaikuttavin tietämäsi ystävyydestä kertova runo/aforismi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Okei, tää on vähän parempi :)

Nasu tuli Puhin vierelle.
"Puh?" kuiskasi hän.
"No mitä?"
"Ei mitään", sanoi Nasu ja
otti Puhin käpälästä kiinni.
"Tarkistin vain, että olet siinä, Ystäväni."
 
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Okei, tää on vähän parempi :)

Nasu tuli Puhin vierelle.
"Puh?" kuiskasi hän.
"No mitä?"
"Ei mitään", sanoi Nasu ja
otti Puhin käpälästä kiinni.
"Tarkistin vain, että olet siinä, Ystäväni."

eikai tää mikään runo ole? kyllä toi sun edellinen oli runollisempi..ja ah niin..jep.
 
Tämän kirjoitin parhaan ystäväni ystävänpäiväkorttiin:

Ystäväni!
Jos voisin antaa sinulle
yhden ominaisuuden,
antaisin sinulle mahdollisuuden nähdä itsesi
kuten minä näen sinut...
Silloin voisit havaita,
kuinka tärkeä olet!
 
Alkuperäinen kirjoittaja musse:
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Okei, tää on vähän parempi :)

Nasu tuli Puhin vierelle.
"Puh?" kuiskasi hän.
"No mitä?"
"Ei mitään", sanoi Nasu ja
otti Puhin käpälästä kiinni.
"Tarkistin vain, että olet siinä, Ystäväni."

eikai tää mikään runo ole? kyllä toi sun edellinen oli runollisempi..ja ah niin..jep.

Aiheena olikin runo tai aforismi... eikös nää mun molemmat mene noihin jälkimmäisiin? Eli mietelmä, ajatelma, mietelause....
 
Rakas ystävä, olet kuin enkeli
joka vierellä aina kulkeepi.
Se myös suojelee, auttaa murheissa,
kuin sinäkin surun tullessa.
Otat kiinni olkapäästäni,
kysyt onko asiaa sydämmelläni.
Sinä kuuntelet kaikki asiani,
niin iloni kuin ongelmani.
Sulle kiitos rakas ystävä,
olet auttava käsi hädässä.
Ole aina mun turva ja tukeni,
olet minulle kuin suojelusenkeli. <3
 

Yhteistyössä