V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja täs tulee tarinaa:Kumpi ja Kampi painivat.
Kumpi voitti...?
Alkuperäinen kirjoittaja iitu93:Alkuperäinen kirjoittaja täs tulee tarinaa:Kumpi ja Kampi painivat.
Kumpi voitti...?
On kyllä järin kaunis runo.
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Okei, tää on vähän parempi
Nasu tuli Puhin vierelle.
"Puh?" kuiskasi hän.
"No mitä?"
"Ei mitään", sanoi Nasu ja
otti Puhin käpälästä kiinni.
"Tarkistin vain, että olet siinä, Ystäväni."
Alkuperäinen kirjoittaja musse:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Okei, tää on vähän parempi
Nasu tuli Puhin vierelle.
"Puh?" kuiskasi hän.
"No mitä?"
"Ei mitään", sanoi Nasu ja
otti Puhin käpälästä kiinni.
"Tarkistin vain, että olet siinä, Ystäväni."
eikai tää mikään runo ole? kyllä toi sun edellinen oli runollisempi..ja ah niin..jep.
Alkuperäinen kirjoittaja iitu93:ainoa, jonka tiedän:
ystävät ovat kuin lyhtypylväitä. Ne eivät lyhennä matkaa, vaan tekevät siitä mukavamman kulkea.
Ei kovin vaikuttava, mutta ihan totta..