Kaunein Stoksak-hoitolaukku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hoitolaukkua etsimässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hoitolaukkua etsimässä

Vieras
Hei!

Mikä Storksakin hoitolaukkumalli on mielestänne kaunein? Olen katsellut eri vaihtoehtoja enkä oikein osaa päättää Elizabeth, Sophia, Helena vai Emily?

Te, joilla Storksak on käytössä, onko se ollut mielestänne hintansa arvoinen?

Tietääkö joku, myydäänkö Storksakin laukkuja Suomessa muualla kuin postimyynnissä?

Sophia tai Emily miellytti mua eniten. Katselisin kyllä muitakin kuin varsinaisia hoitolaukkuja, saattoi olla hieman ylihintaa noissa. Muu laukku voi toimia yhtä hyvin.

Mulla ainakin levisi maidot muutaman kerran laukkuun eli en ottaisi sellaista materiaalia mitä ei voi pestä. Emmaljungalla on ihan ok näköisiä perusmallisia laukkuja. Sen vauva-ajan kärvistelin sellaisella ja sitten ostin kunnon nahkaisen merkkilaukun vain mulle sen kunniaksi kun ei tarvinnut enää rahdata pulloja ja vaippoja mukana :)

Harmaa Elizabeth, jos olisi pakko joku ottaa. Tosin, itse katselisin muita kuin hoitolaukkuja hoitolaukuksi, koska hoitolaukkua ei pitkään tule käytettyä. Vaikka noista sanotaankin, että vauva-ajan jälkeen toimii tavallisena laukkuna, niin ei sitä kuitenkaan tule käytettynä muuten vaan. Näin ainakin omalla neljän lapsen kokemuksella.

Niin tuossa on tavalliseen laukkuun verrattuna hoitoalusta jonka voi ostaa muualtakin, lisäksi tuttipullotermos jolla ei tee mitään varsinkaan jos imettää. En maksaisi nlista 'ominaisuuksista' 250euroa. Toki jos ulkonäöllisesti ei halvwmpaa nahkalaukkua löydy tavallisten laukkujen joukosta niin sitten voi ostaa minkälaisen laukun haluaa.

Elizabeth miellytti noista eniten, mutta ei sekään ihan minun tyyliäni. En kyllä maksaisi tuollaista hintaa hoitolaukusta. Itse olen hankkinut ihan vain perus koululaukku tyyppisen olkalaukun joka sopii vaunujen väriin.

:headwall:

Mistä tunnistaa äidin, jolla on jo isoja lapsia? siitä, että otsikon nähtyäni mieleen tuli heti beauty box itselleni :laugh:

Mitä ihmettä tuollaisella hoitolaukulla oikeasti tekee? Paljon kauniimpia, tyylikkäitä nahkalaukkuja saa kaupasta.
En ymmärrä, miksi pitää olla olemassa joku hoitolaukku?

Yhteistyössä