kaunein nimi jonka tiedät

vieras
Ei oikeastaan ole..

Mun mielestä 'hienostelu'nimet on ihan kauniita, mutta en halua antaa omalle lapselle jostais syystä. Esim. Sabrina, Patricia, Camilla jne. on kauniita. Benjamin, Daniel pojalle.

Sen sijaan omalle lapselle haluan antaa kivan näpsäkän nimen. Kuten Emmi tai Netta tms.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei oikeastaan ole..

Mun mielestä 'hienostelu'nimet on ihan kauniita, mutta en halua antaa omalle lapselle jostais syystä. Esim. Sabrina, Patricia, Camilla jne. on kauniita. Benjamin, Daniel pojalle.

Sen sijaan omalle lapselle haluan antaa kivan näpsäkän nimen. Kuten Emmi tai Netta tms.
Niin ja sori oon tyttölapsen äiti, niin vastaus on vähän tyttönimipainotteinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei oikeastaan ole..

Mun mielestä 'hienostelu'nimet on ihan kauniita, mutta en halua antaa omalle lapselle jostais syystä. Esim. Sabrina, Patricia, Camilla jne. on kauniita. Benjamin, Daniel pojalle.

Sen sijaan omalle lapselle haluan antaa kivan näpsäkän nimen. Kuten Emmi tai Netta tms.
Mun pojun toinen nimi on Benjamin, peri sen köyhältä papaltaan, en ole koskaan ajatellut sitä hienostelunimenä :D
 
vierailija
Karseeta on kun lapselle on annettu englanninkielinen nimi joka äännetään suomeksi. Esim. Priscilla ja lausuvat sen Priskilla vaikka se pitäisi lausua Prisilla...miksi pitää antaa tommonen nimi!
 

Yhteistyössä