Lues otsikko uudestaan..Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä en keksi yhtään :ashamed:. (Kauheimpia löytyisi pitkä lista...)
Jessi ja Johanna on siedettäviä, mutta en mä niistäkään tykkää.
Mitä sörhis muka lukenu väärin?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Lues otsikko uudestaan..Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä en keksi yhtään :ashamed:. (Kauheimpia löytyisi pitkä lista...)
Mitä nyt? Ihan luin oikein.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Lues otsikko uudestaan..Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä en keksi yhtään :ashamed:. (Kauheimpia löytyisi pitkä lista...)
:attn: :attn: :attn: Kerro nyt mitä pahaa mä muka tällä kertaa tein.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mitä nyt? Ihan luin oikein.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Lues otsikko uudestaan..Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä en keksi yhtään :ashamed:. (Kauheimpia löytyisi pitkä lista...)
Tässä etsittiin nyt kauneinta J-alkuista nimeä,sulla ei sitä ollut niin miksi vaivauduit taas nasevasti edes mitään sanomaan :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis::attn: :attn: :attn: Kerro nyt mitä pahaa mä muka tällä kertaa tein.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mitä nyt? Ihan luin oikein.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Lues otsikko uudestaan..Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä en keksi yhtään :ashamed:. (Kauheimpia löytyisi pitkä lista...)
varmaan kun sanoit siedettävimmät mutta että et tykkää niistäkään. ja kun pinoon piti laittaa kauneimmat.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis::attn: :attn: :attn: Kerro nyt mitä pahaa mä muka tällä kertaa tein.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mitä nyt? Ihan luin oikein.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Lues otsikko uudestaan..Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä en keksi yhtään :ashamed:. (Kauheimpia löytyisi pitkä lista...)
Voi herranjumala sun kanssas. Sekö nyt kismittää, kun mä en sanonut, että Jessica? Sitä paitsi sanoinhan mä mielestäni kauneimmat - sulla taitaa olla luetunymmärtämisen kans ongelmia. Eikö sekin ole mielipide, että ei oikeasti keksi yhtään tosi kaunista j:llä alkavaa tytön nimeä. (Pojan nimi kyllä löytyisi...)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tässä etsittiin nyt kauneinta J-alkuista nimeä,sulla ei sitä ollut niin miksi vaivauduit taas nasevasti edes mitään sanomaan :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis::attn: :attn: :attn: Kerro nyt mitä pahaa mä muka tällä kertaa tein.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mitä nyt? Ihan luin oikein.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Lues otsikko uudestaan..Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä en keksi yhtään :ashamed:. (Kauheimpia löytyisi pitkä lista...)
Niih. Mutta noi nyt on musta ne kauneimmat, vaikken niistäkään hirmusti tykkää.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:varmaan kun sanoit siedettävimmät mutta että et tykkää niistäkään. ja kun pinoon piti laittaa kauneimmat.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis::attn: :attn: :attn: Kerro nyt mitä pahaa mä muka tällä kertaa tein.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mitä nyt? Ihan luin oikein.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Lues otsikko uudestaan..Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä en keksi yhtään :ashamed:. (Kauheimpia löytyisi pitkä lista...)
tai emmä tiiä, näin veikkaan