kaukosuhde ulkomaalaiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies 35v.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies 35v.

Vieras
Vaimoni ja minä olemme olleet avioliitossa yli kymmenen vuotta. Vaikeita aikoja on ollut mutta viimeisn vuoden aikana olemme lähentyneet toisiamme uudestaan. Viime kesänä vaimoni tapasi työnsä merkeissä ulkomaalisen miehen johon alkoi pitää yhteyttä. Nyt puolen vuoden jälkeen vaimoni kertoi minulle, että tämä 15 vuotta häntä vanhempi mies on hänen sielunkumppaninsa vaikkakin on naimisissa. Vaimoni mukaan he ovat rakastuneet toisiinsa. Eikä tässä vielä kaikki! Työn puolesta heillä on suunnittella yhteistyötä tulevaisuudessa ja yhteyden pito on muutenkin tiivistä (monta sataa tekstaria kuukaudessa). Olemme keskustelleet paljon liitostamme ja tein selväksiettei mikään intiimi suhde tämän miehen kanssa tule kysymykseen vaikka vaimoni sitä haluaisikin. Koko syksyn hän vakuutteli minulle, että kyse on pelkästä ystävyydestä ja että hän voi lopettaa sen, jos se häiritsee minua. Enää ei voi eikä halua. Vaimoni on nyt menossa tapaamaan miestä tammikuun alussa työasioiden (tulevan yhteistyön suunnittelun) merkeissä. En oikein tiedä, miten minun tulisi suhtautua asiaan. Voiko tällainen mahdoton suhde mennä nopeasti ohi? En tiedä, voinko enää ylipäänsä suostua tähän, koska meilllä on yös kaksi pientä lasta, joita minun tulisi hoitaa näihin mahdollisiin matkoihin liittyen. Vaimoni lupasi, ettei mitään intiimiä tapahdu. Kyseinen mieskin on avioliitossa mutta onneetomassa sellaisessa. Onko kellään kokemusta tällaisesta tilanteesta? Mitä neuvoja antaisitte? Hyvää joulua kaikille vastaajille!!

Yhteistyössä