Kaukorakkaus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Alisa

Vieras
Tapasin ihanan miehen, ja väittäisin että olen rakastunut. Samoin mies.
Asumme 600km päässä toisista ja mielestäni se on vain hidaste...

Mies on nyt 2 viikkoa mietitnyt haluaako hän etäsuhteen tai lähinnä pystyykö hän siihen....

Itse kun en ole kärsivällinen, päätin että lopetan suhteen..... Olen lukenut "rivien välistä" että hän ei pysty tähän. Vaikka hän aikoi miettiä, enkä ole painostanut häntä päättämään...

Mutta kun hän mm. sanoo että viikonloppu liian lyhyt aika tavata... ja että hän ei ole valmis muuttamaan lähemmäs, kuten en minäkään...
Joten olenko idiootti kun jätän tämän tähän? vai viisas, etten särje enempää sydäntäni???

600km on niin pitkä matka, että taitaa olla viisaampaa erota?

Minulla ja miehelläni oli seurusteluaikana noin 150km friiausmatka. Noin pari kertaa kuussa hän tuli käymään yhdeksi yöksi, kun oli töiden takia ajelemassa ohi kaupunkini. Minä kävin junalla hänen luonaan ehkä joka toinen kuukausi. Tätä kesti pari vuotta, kunnes sain opiskeluni päätökseen ja muutin hänen kotikaupunkiinsa. Mies ei olisi "pystynyt" muuttamaan minun asuinpaikalleni.

Sun on vielä mietittävä, että olisiko tämä mies se oikea: kuinka hyvin tunnet hänet, kuinka hän käyttäytyy riitatilanteissa, onko alkoholiongelmaa yms. onko muita tapoja, jotka häiritsevät. Ja jos jatkatte seurustelua, niin pystyttekö luottamaan toisiinne, ettei ole irtosuhteita.