Olen 22-vuotias ja minut arabi huumasi ja raiskasi. olin entuudestaan humalassa ja se syötti mulle bentsoja jotka voimakkaasti reagoi alkoholin kanssa. Alkoholi ja bentson yhteisvaikutus on että lähtee muisti ja tulee jäsenet veltoiksi. Kaveri oli nähnyt kun olin yrittänyt juosta neekeriä pakoon metsässä. Sitten olin lähettänyt kaverilleni viestin että minut yritetään raiskata. Kaveri soitti sillo yöllä ja olin jo aika sekaisin ollut ja oli sitte se raiskaaja sanonut että se vie minut kotiin. Tämä tekjä tiesi minut ennestään ja tiesi missä asuin, koska silloinen toinen kaveri (jonka kanssa en ole nyt missän väleissä, koska ei usko minua) tuli sen raiskaajan auton kyydillä pari kertaa mun luokse kylään.
Välissä oli yksi muistikuva, että pää oli kallellaan oikealle puolelle, enkä jaksanut kannatella sitä, raajat ei liikkuneet, ja farkkuni vetoketju oli auki ja raiskaajan käsi oli housun sisässä ja tunsin ku se hiveli häpykarvojani. Oksettaa ku aattelee....
Sitten aamulla heräsin minun sängyssä minun asunnossa ja olin alasti ja tämä tekijä vieressä. Kysyin että mitä on tapahtunut?. Ja vastas "ei tapahtunut mitään. me nukuttiin. sinulla poikaystävä." Niin kuin olen monta kertaa aiemminkin tehnyt neekereille ku on ollut tuollainen kammo että jotain tällaista sattuu että valehtelen että minulla on poikaystävä vaikka ei olekaan, ettei tällaista tapahtuisi.
Sitten kysyin siltä, että miksi helvetissä olen alasti? SE nousi ylös ja näytti sormilla ja kielellä, että nuolin sinua. Minä aloin huutaa, että hyi vittu ja lähde helvettiin täältä.
Minulla oli ennen tapausta jo masennusta, koska edellinen poikaystävä hakkasi minun silmät mustaksi toissa vappuna. Pari kuukautta myöhemmin eli toissa kesänä löysin sen toisen naisen kanssa sängystä meidään yhteisestä asunnosta. SE oli kova paikka! Tuosta johtuen olin käynyt psykiatrian poliklinikalla juttelemassa sairaanhoitajien kanssa.
Nämä sairaanhoitajat sitten kävivät hakemassa minut kotoa ja veivät poliisille ja lääkäriin tutkimuksiin. Tutkimusten jälkeen jäin vielä hullujen osastolle hoitoon 5 päiväksi. SEuravaana päivänä tapahtuneesta poliisit kävivät hakemassa minut osastolta poliisille missä ottivat lausunnon tapahtumista.
Sehän sitten vielä näissä ulkomaalaisten tekemissä rikoksissa vituttaa kaikista eniten että niitä pitää sääliä ettei niistä ainakaan minnekään poliisipalstalle lehtiin laiteta. Ei ollut Koti-Kajaani lehdessä mitään tapahtuneesta. Mitenpä siinä sitten muita silminnäkijöiltä saa lausuntoja jos ne olis nähny jotain tilanteesta. Koska siitä mistä se tekijä bongasi mut on matkaan mun kotiin pari kilometriä....
Syksyllä siitä varmaan tulee oikeusjuttu. Olen ottanut asianajajaan yhteyttä, minkä sosiaalitoimisto korvaa jos ei ole tuloja. Ehdottomasti kannattaa ottaa asianajaja eikä oikeusavustajaa. ASianajajan kanssa ollaan sovittu, että vaaditaan ettei tekijän kanssa nähdä oikeussalissa, eikä ulkopuoliset sinne pääse.
Toivottavasti oli apua minun tarinasta muille. VAan onneksi älysin, vaikka aamulla aivan sekaisin vielä olin, etten käynyt suihkussa tai muuten pesulla. Osastolla ollessani sitten ilmestyi käsivarsiin mustelmia, että joku olisi pidellyt kovasti niistä kiinni. Otsaan ilmestyi myös kipeä kuhmu, mikä varmaan johtui siitä että löi tajun kankaalle kun olen yrittänyt vastustella. Niistä otettiin myös kuvat.
Kajaani on muutenkin pieni paikka niin täällä tämä tekijä on levittänyt huhuja että olen itse hänelle omaa pilluani esitellyt yms... On siinä itkun paikka kun kuulee sitte tuommoisia ja porukka jakaantuu kahtia. Onneksi on saanut läheisiltäni tukea, mutta ammattiauttajaa en ole vielä saanut vaikka olen pyytänyt monta kertaa, muutenhan asia ei parane...