Kauhuleffojen ystävät- apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkeistä kiitollinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
niin tai paranormal activity

Tätä me ei ole uskallettu kattoo :ashamed:

mies erityisesti on sitä vastaan...

En minäkään uskalla vaikka mieli tekisi. Kaveri katsoi ja sanoi että oli todella kamala ja vaikka on aikuinen ihminen niin useampi yö meni valvoessa :(

Paranormal Activity on ehdottomasti ahdistavin elokuva jonka kuunaan olen nähnyt :( Jopa mun mies,joka ei pelkää mitään,sanoi leffan jälkeen että jätetäänkö valot päälle :D Mutta siitä leffasta joka tykkää tai sitten ei.

Piti käydä muksu ruokkimassa.

Nyt oli kuitenkin tullut paljon elokuvia, joista en ole kuullutkaan. Kiitos teille. Mä rupean tutkimaan mitä noi on ja löytyykö meidän Filmtöwnista tai Makuunista.

KIITOS!

Alkuperäinen kirjoittaja Ei Niin Kevyt Keijukainen:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
http://www.fin-tv.com/browse-Kauhufin-videos-1-date.html

Voiko täällä katsella leffoja ihan ilmatteeksi? :o

Joo mun käsittääkseni voi. Ja joitain tv-sarjoja kanssa. Ei ole ehkä ihan parhaimpia laadultaan, mutta hyvin niitä silti kattoa voi.

Alkuperäinen kirjoittaja vinkeistä kiitollinen:
Kertokaa hyviä kauhuleffoja!

Tänään leffailta miehen kainalossa ja vinkkiä kaipaan!

ootko kattonu hellraisereita? Niissä on se piikkipää-äijä... Jää aika karmiva fiilis niiden leffojen jälkeen, se on jotenkin aika sellanen enempi psyykeen vaikuttava kuin mun mielestä pelottava. Sanoisin ahdistava.

Niitä on monta, kantsii tutustua.

Hei sa Paranormal activity oli ajatuksena kaamee. Ja mun kaverit kanssa oli ihan kauhuissaan mukamas sen jälkeen. Itellä meni aikaa että uskalsin sen tuolta laatikosta kaivaa ja kauhunsekaisin ajatuksin katsoon aloin..PYH ja PAH!!! Olihan se ihan niinku "creepy", mutta sit kun se loppu niin oli ihan että mitähäh-fiilis.
Eli aika pliisu leffa loppupeleissä, ylimainostettu.

Wolfs creek (?) oli jees ja Thirteen ghosts on yks all time favourite.

Yhteistyössä