Kauhistelkaas sit munki ruokalista :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Aamulla kolme kuppia kahvia. Sitte töihin ja siel kaks kuppia kahvia ja pari näkkäriä, ihan raakana :D

Lounaaks kaks siivua jotai vaaleeta leipää ja kolme näkkäriä, kuppi kahvia, puolikas bansku.

Illallinen pari kauhallista pottumuusia, reipas palanen grillattua lohta ja kaks ruisleivän viipaletta, lasillinen limsaa. Jälkiruuaks 4 sirtuunamuffinssia creemitäytteellä.. :D

Ja iltapalaksi kolme mansikkakerrosjogurttia :p

Saa kans arvata paljo painan, pituutta 165 cm :laugh:

(joo ja tiedän et tää päivä meni ihan p**siilleen syömisten kans, liian heikoilla syömisillä illalliseen asti..)

Alkuperäinen kirjoittaja .:
no veikkaan että aika tukeva oot. 80- 90 kg. Iltamussutus lihottaa.

Just oon saanu itteni lihotettua alipainoisesta normipainoiseksi eli nyt painan 52 kg ;)

Normisti kyllä oon syöny lounaallaki ihan reippaan lämpimän ruuan ja aamupalanki, tänää aamupala unohtu kiireessä ja lounaan aikaa ois ollu suklaakiisseliä :x Oon töissä ip -kerhossa ja siel on vähän hankalat nuo ruokailusysteemit. Oottelen et saatais oma jääkaappi meille ni sais roudattua omat safkat töihin :D

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
hei haloo.. eiks täällä taas oo mitää muuta tekemistä ku alkaa listaa jokaikisen ruokalistaa tänne...!!!!

hei haloo.. eiks tääl oo mitää muuta tekemistä ku valittaa siitä mitä kukaki tänne listaa..

Jos ei kiinnosta ni skippaa alotus ja siirry seuraavaan, wink wink ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
no veikkaan että aika tukeva oot. 80- 90 kg. Iltamussutus lihottaa.

miksi lihottaa just iltamussutus? mä olen aina pysynyt hoikkana vaikka varmaan 75% kaloreista saan iltaviiden-kuuden jälkeen. :P

Ei se lihotakaan :D Se on ihan väärää tietoo se et ilta kuuden jälkee ei sais syödä. Ainoostaan sillä on merkitystä että paljo niitä kaloreita saa vuorokautta kohden ja paljonko kuluttaa. Kunhan suhde pysyy oikeena ni ei paino nouse.

Mut erityistilanteitaki tietty on.. Mä oon parhaimmillaan vedelly melkee 3000 kcal/vrk enkä oo liikuntaa harrastanu ja siltikään ei oo paino noussu. Sen jälkee ku lapsen sain ni tosi heikosti nousee paino vaikka aikasemmin oon ollu tosi herkkä lihoomaan. Tiiä sit et oisko joku hormoonihässäkkä tms..

Yhteistyössä