V
vierailija
Vieras
Kyllä, järkevää"settiä".Totta joka sana
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä, järkevää"settiä".Totta joka sana
Rahoittanut wokeaJuu, olen varsin perillä suurvaltapolitiikasta.
Mutta, ihan jo Suomenkin vuoksi olen iloinen tietyistä muutoksista. Tuo USAID on ollut meillä Suomessakin suuressa roolissa.
Arabit eivät huoli niitä hoteisiinsa. Järkeviä ovat.Eikö se ole hyvä asia jos paIestiinalaiset pääsevät turvaan pahoilta juutaIaisilta?
Trump aikoo siirtää tulevan Rivieran asukkaat Somaliaan.
Mitä kansainvälinen laki sanoo ei kiinnosta Trumpia.
Hän on maailman diktaattori. Alunperin puhe oli vain päivästä diktaattorina.
Alkakaa jo pakata laukkujanne. Kohta Suomelle kerrotaan, minne muutamme.
Saksan vasemmisto on täyttänyt jo vuosikymmeniä.Lukemisen arvoinen juttu, etenkin Trumpia ihaileville.
"Heil Donald Trump
Karismaattinen johtaja, sisäiset viholliset, massojen vaistoihin vetoaminen, usko kansakunnan erityisasemaan... Edes amerikkalaisista keskitysleireistä puhuminen ei ole enää yliampuvaa. Voisiko Yhdysvallat luisua fasismiin?"
![]()
Edes amerikkalaisista keskitysleireistä puhuminen ei ole enää yliampuvaa – voiko Yhdysvallat luisua fasismiin?
Karismaattinen johtaja, sisäiset viholliset, massojen vaistoihin vetoaminen... Yhdysvalloissa täyttyy jo monta fasismin tunnusmerkkiä.suomenkuvalehti.fi
Somaliaan kuulemma kelpaavat.Arabit eivät huoli niitä hoteisiinsa. Järkeviä ovat.
Kirjoituksistasi huomaan, että olet päivä päivältä yhä enemmän hoidon tarpeessa.Pidän Trumpista päivä päivältä enemmän.
Miksi sä näet elämän negatiivisena?Kirjoituksistasi huomaan, että olet päivä päivältä yhä enemmän hoidon tarpeessa.
Kaltaisiasi tyyppejä on muitakin esim. Vauva av:n Helena Koivu-pilkkaamisketjuissa. Jaksatte elää päivästä toiseen näiden nettipalstojen avulla.
Miksi näet hyväntahtoisen hoitoonohjauskehoituksen negatiivsessa valossa?Miksi sä näet elämän negatiivisena?
Et kommentoinut minun viestiin.Miksi näet hyväntahtoisen hoitoonohjauskehoituksen negatiivsessa valossa?
Olet jo hyvin vakavasti vinksahtanut kirjoituksissasi.
Pidä edes hieman taukoa mammapalstalta. Netti on täynnä hyviä menovinkkejä.
Samantekevää. Saan kirjoittaa mitä lystään.Et kommentoinut minun viestiin.