Ensinäkkään en meinannu saaha unta. Oli kuumakylmäkuumakylmä ja levoton olo. Noh, nukahtanu olin kuitenki... Unessa tulin kottiin ja löysin minun miehen kuolleena sohvalta. :/ Iski hirveä paniikki ja hysteria ja itku johon sitte heräsinki ja hereilläki se olo jatku, pillitin miehen kainalossa varmaan tunnin... Ja taas nukahin.
Siinä unessa sitte olin vauvan kans kaupassa ja joku pyövelin vaatteisiin pukeutunu hemmo kaappas sen vaavin ostoskärryjen kaukalosta. Juoksin perässä ja se tyyppi ko pääsi kaupasta ulos nii lähti lentämään
Ja mie jäin polvilleen kiljumaan sinne parkkipaikalle ja taas heräsin hysteerisenä ja vannoin miehelle etten nuku koko yönä ennää.
Muttako nukahin kuitenki...
Ja nyt ette sitte naura tätä seuraavaa unta. Ko siinä mie menin lääkäriin enkä ees tienny miksi olen siellä. Mut se lääkäri katto minua vähän aikaa ja sano että mulla ei ole pillua. :| Ja sano etten mie voi olla raskaana enkä vois ees synnyttää ko ei ole pillua. Ja mie taas heräsin ja aamu meniki sitte hommaillessa että sain sen unen todentuntuisuuden pois... :xmas:
Ens yönä en nuku. En. :kieh:
Siinä unessa sitte olin vauvan kans kaupassa ja joku pyövelin vaatteisiin pukeutunu hemmo kaappas sen vaavin ostoskärryjen kaukalosta. Juoksin perässä ja se tyyppi ko pääsi kaupasta ulos nii lähti lentämään
Muttako nukahin kuitenki...
Ja nyt ette sitte naura tätä seuraavaa unta. Ko siinä mie menin lääkäriin enkä ees tienny miksi olen siellä. Mut se lääkäri katto minua vähän aikaa ja sano että mulla ei ole pillua. :| Ja sano etten mie voi olla raskaana enkä vois ees synnyttää ko ei ole pillua. Ja mie taas heräsin ja aamu meniki sitte hommaillessa että sain sen unen todentuntuisuuden pois... :xmas:
Ens yönä en nuku. En. :kieh: