Kauhein työpaikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Itselläni kauhein kokemus oli, kun olin 'työpaikkakiusattu'. Jostain syystä pomo ei tykännyt ja sainkin sitten potkut sieltä työpaikalta. Mutta asia on jäänyt vaivaamaan ja tuli nyt tälläinen mieli, että olisi mukava saada tietää minkälaisia kokemuksia muilla.

Teini-ikäisenä hoidin todella mukavan naapurin lapsia. Lapset olivat kaikkea muuta kuin mukavia. He haukkuivat ja löivät ja syyttivät minua kaikesta. Lapset olivat siis 6 ja 8 vuotiaita. Itse herkkänä tyttönä otin sen tosi raskaasti. Mutta vuoden niitä lapsia jaksoin hoidella ja sitten kun muutin pois paikkakunnalta, pääsin lapsistakin eroon. Ei ole tullut sen jälkeen hoideltua toisten lapsia muuta kuin kummilapsia.

Edellinen työpaikkani oli, varsinkin näin jälkikäteen ajatellen kamala paikka. Harmittaa, etten lähtenyt sieltä aiemmin. Yksi ihminen onnistui pilaamaan paikan ilmapiirin, haukkui muita selän takana ,puuttui joka ikiseen asiaan, pimitti töihin liittyvää tietoa itsellään ja oli olevinaan, ainoa joka teki töitä ja osasi hommat, vaikka ei todellisuudessa tehnyt yhtään mitään jne... Ja pomo oli niin nyhverö, ettei pystynyt puuttumaan asiaan, vaikka hän toki tiesi asiasta. No, tämä henkilö on saanut aika monta ihmistä savustettua ulos muutaman vuoden aikana, minut mukaan lukien.

Mulla oli kauhein kesätyöpaikka, kun pomo soitteli kotiin, että tulisinko sen kaverin polttareihin hieromaan hunajaa selkään, lähenteli etc. Ihan naimisissa onnellisesti ja perheen isä oli ko. mies. Uhkaili kirjottavansa paskat paperit, jos en suostu. En suostunut ja eipä toteuttanut uhkauksiaan. Sanoin itseni irti heti seuraavana päivänä. Uskalsin kertoa vanhemmilleni vasta täysi-ikäisenä.

Yhteistyössä