kauheeta:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhyy:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhyy:(

Vieras
mies nukkuu ja sen puhelin oli tuosa kaapisa...laitoin sen puhelimesta äitilleni viestin kun omassa ei oo puh.aikaa..sit aloin selaan sen tekstiviestejä niin se on teksttaillu mun parhaan kaverin kans..yhesäki viestisä lukee et hyvää yötä kja kauniita unia oman kullan kuvia;) tuli ihan kamala tunne ja maha meni sekasin:( ajattelin et haippäsen vaik äitini luo..en vaan halua nähä tota ukkoa enään.. onkohan sillä jotain vispilä kauppaa mun kaverin kans...sit yhesä txt luki et huomenna klo:15.00 mut en oo kyl huomannu et ois ollu niihin aikoihin pois kotoa..:(

Pettureita kaikki miehet ovat.
Miksei niillä edes omatunto soimaa, kun ne säätelevät ympäriinsä kaikkien varteenottettavien nussimisehdokkaitten kanssa? Ei voi käsittää, miksei oma puoliso ja lapset, vaikka olisivat kuinka rakkaita, merkkaa mitään kun ne kaksi nahkakuulaa pitää ampua tyhjäksi!!!! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Ei toisten viestejä saa mennä lukemaan :/ :kieh:

miksei sais? mies olis edelleen jatkanut ap:n pettämistä jos ap ei olisi lukenu viestiä ja saanu totuutta selville. sodassa ja rakkaudessa on kaikki keinot sallittuja

oon kyllä epäillytkin että jotain olisi tekeillä aina kun kaveri tulee meille niin se istuu tissit ojosa sohovalla ja juttelee vaan enimmäkseen ukon kans ja pyytää aina juoppokuskiksi... kerran se oli meillä kun tulin töistä niin muka netissä ja sit se pyytää aina ukkoa remppaan jotain...hmm..taitaa olla jotain muutakin.

Alkuperäinen kirjoittaja yhyy:(:
oon kyllä epäillytkin että jotain olisi tekeillä aina kun kaveri tulee meille niin se istuu tissit ojosa sohovalla ja juttelee vaan enimmäkseen ukon kans ja pyytää aina juoppokuskiksi... kerran se oli meillä kun tulin töistä niin muka netissä ja sit se pyytää aina ukkoa remppaan jotain...hmm..taitaa olla jotain muutakin.

Taidatte olla aika nuoria kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:

Tota... onks sillä mitään merkitystä? ;) Ei kai nuorena saa sen enempää pettää kuin vanhanakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:

Tota... onks sillä mitään merkitystä? ;) Ei kai nuorena saa sen enempää pettää kuin vanhanakaan.

No ei, mutta käytös kuulostaa aika .. hmm.. keskenkasvuiselta.

joonuoria ovat varmasti,ja toi kaveri ei ainakaan voi olla äiti-ihminen,kun sillä tissit vielä sojottaa ( oletan et muualle ku mattoon päin ) ja juo viinaakin vissiin :D ;)

..eikäää,, siellä lukee yhes viestis et makeet tissit sulla ja ot ihana*pusuja ja haleja* ym muuta paskaa..saatana mikä petturi!!! poistin sen numeron ... laitoin nyt sille kaverille viestin et hyvää jatkoa maken kans. mää lähen mun siskolle.. enkä aijo jäähä ton ukon kans yhtään enään oleen. saatana kaikki ukot ollu samanlaisia pettureita!!!!!! kesä tulee niin saan taas liikkua vapaasti;)

ite heti suunnittelemasa kakkea... olen ite 22v vaikka pennulta saatan kuulostaa mut vituttaa!! mieheni oli (huom.oli) nyt 26v ja sini(kaveri) 20v pentu vielä...ja muka kummi meijän pojalle....otan pojan mukaan ja lähen. kun saan asunnon hommattua en ota ketään vähään aikaan..paitsi et käyn tuulettumassa joku viikonloppu ihan rauhassa:)

ite heti suunnittelemasa kakkea... olen ite 22v vaikka pennulta saatan kuulostaa mut vituttaa!! mieheni oli (huom.oli) nyt 26v ja sini(kaveri) 20v pentu vielä...ja muka kummi meijän pojalle....otan pojan mukaan ja lähen. kun saan asunnon hommattua en ota ketään vähään aikaan..paitsi et käyn tuulettumassa joku viikonloppu ihan rauhassa:)

Hui!! Miehesi OLI 26 v, mitä siellä tapahtuu???

..eikäää,, siellä lukee yhes viestis et makeet tissit sulla ja ot ihana*pusuja ja haleja* ym muuta paskaa..saatana mikä petturi!!! poistin sen numeron ... laitoin nyt sille kaverille viestin et hyvää jatkoa maken kans. mää lähen mun siskolle.. enkä aijo jäähä ton ukon kans yhtään enään oleen. saatana kaikki ukot ollu samanlaisia pettureita!!!!!! kesä tulee niin saan taas liikkua vapaasti;)

Tsemppiä sinulle, pysy vahvana ja anna tollasen kortterihuoran naida naapurin pirkot ja pertit läpi! Sä ansaitset parempaa :) <3

Yhteistyössä