kauheeta on elämä täällä maapallolla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
mä välillä mietin varmasti liikaakin kaikkia kauheuksia. esim ympärileikkaus ilman puudutusta on mun mielestä niin järkyttävä asia, että ei voi edes kuvitella sitä kipua. ja sitä tuskaa sen jälkeen kun synnytät ja taas paikat repeävät pahasti. :/ niin säälittää ne ihmiset. ja sitten ihan järkyttävää sekin, että joku joutuu viruun vankilassa pitkiä aikoja syyttömänä.

ja kaikki sellainen, jossa lapsi joutuu eroon äidistään/isästään. miten joku voi kaapat jonkun lapsen ja tehdä sille kaikkea kamalaa?? miks tällasta on maailma pullollaan. vanhemmat, jotka eivät anna lapselleen rakkautta. jättävät kotiin yksin tai pieksävät pieniä raukkoja. voi että raivo kasvaa taas täyteen mittaansa.

samoten eläinrääkkäykset. ihan kauheaa, kun nekin joutuu kärsiin mielettömästi. :O

joskus tuntuu, että voitasko me ihmiset tehdä jotain tämän eteen niinku oikeasti? eikä vaan kauhisteltais näitä juttuja. lähimmäisiähän voi kyllä auttaa, mutta laajemmin?

itsekin kauhistelet. eihän kukaan voikaan vaikuttaa toisella puolen maapalloa tapahtuviin vääryyksiin vaan pitäisikin voida vaikuttaa lähellä oleviin. aloita omasta perheestäsi ja naapureistasi.

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
itsekin kauhistelet. eihän kukaan voikaan vaikuttaa toisella puolen maapalloa tapahtuviin vääryyksiin vaan pitäisikin voida vaikuttaa lähellä oleviin. aloita omasta perheestäsi ja naapureistasi.

sitäpä mä tässä sanoinkin että kaikki kauhistelee. en ole sanonut ettenkö itse kauhistele!!

Yhteistyössä