kauheeta, arvatkaa mikä totuus valkeni mulle tänään?!*säälittelyä

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
sillon kun olin vielä nuori ja nätti (enää siis vain "nuori" ), ni ihan kivasti käänsin katseita ja farkkujen kans kehtas pitää tiukkaa paitaa, vaikka ilman rintsikoita.. nyt jos vetäis sellaset nuorekkaat farkut jalkaan ja tiukan topin, ja jättäs rintsikat pois, ni näyttäs lähinnä yököttävän säälittävältä :( :(
ennen ei istuessa valunu röllykät tuosta vyötäröltä housun päälle, ja kesti syödä ihan mitä haluaa..nyt jos ajatteleekaan jotain herkkua ni pelkästään siittä ajatuksesta napsahtaa kaks kiloa lisää.. :( ja lisätään nyt vielä sekin että nännit kattoo varpaisiin päin, että ei ole hurraamista niissäkään.. :( :(
hiukset on niinku petolinnun peräsin, mutta koskaan ei vaan tuu varattua aikaa kampaajalle (ja jos sinnekkin joskus pääsis, ni kotoa lähtiessä ajattelisin kuitenkin että hiukset on nyt jotenkuten ojennuksessa, mutta sinne kampaajalle kun pääsis ja ittesä näkis peilistä ni eka ajatus olis, että mitä hittoa mä kotona oikeen ajattelin?!! )
että tämmöstä..

Veikkaanpa, että sulla on kuitenkin elämässäsi jotain enemmän kuin silloin "entisessä elämässäsi" jolloin oli tiukka peppu ja terhakat tissit. Minä en ainakaan ikinä vaihtaisi lapsiani niihin, ihan sama vaikka nännit sojottais toinen itään ja toinen länteen. ;)

Niin ja mitä tulee hiuksiin niin olen itse kampaaja ja kyllä tämä munkin pää näyttää useemmin kaikkea muuta kuin laitetulta. :)

Yhteistyössä