Kauheen surullista mun mielestä nykylasten merkkivaatetrendi :(

  • Viestiketjun aloittaja "sad"
  • Ensimmäinen viesti
Tämä menee siihen samaan kategoriaan, kun täällä aina todetaan että "sä oot vaan kateellinen" jos on esimerkiksi sitä mieltä että mönkkäri tai vesiskootteri on täysin turhaa kerskakulutusta. Tottahan aina lähtökohta on kateus.
Niin. Mutta vaikkapa kerskakulutus ei selitä minusta tätä merkkivaateinhoa. Se että ostetaan paljon vaatteita (oli kirppikseltä, marketista tai ökymerkkiä) voisikin olla ihan mielenkiintoisen ketjun aihe. Mutta se että naapuri maksaa 10 euroa enemmän paidasta kuin me, tuntuu niin mitättömältä valituksen kohteelta. Keskusteluissa aina painotetaan sitä, että kun ne on NIIN kalliita ja lapsille pitää ostaa usein vaatteita.

Mutta tokihan tämä on naisten palsta, joten lastenvaatteet ovat perinteinen aihe (mutta jännää kun esim naistenvaatteet eivät saa samaa sotaa aikaiseksi, no kenkien hinnasta on kerran väännetty). Onkohan miesten palstalla enemmän keskustelua automerkeistä ja akkuporakoneen toiminnoista :)

Onko yhtä surullista ostaa Audi kuin POPin paita? Halvemmallahan kummassakin tapauksessa pääsisi.
 
Huom harmaana
Omassa tuttavapiirissä oon huomannu et ne ketkä haluaa päteä merkillä, suosii vaatteita, joissa se merkki lukee niin et näkyy kilsan päähän.
Todellakin näin on. Yksi tuttu äiti ostaa lapselleen aina Adidasta ja mieluiten niin, että siinä on iso logo :LOL:
Itse ostan myös mieluiten vaatteita, joissa ei lue merkkiä muuta kuin lapussa. Ostin juuri eilen benettonin nätin ohuen neuleen ja mietin pitkään että voiko sen ostaa, kun siinä on rintamuksessa pienellä brodeerattu se benettonin merkki...
 

Yhteistyössä