V
vierailija
Vieras
Jopa mä ymmärsin et se demostroi sitä et väittelee muka. Toi oli vitsi siisbu bu buu ha haa
moista ei olla ennen nähty
riitelee jo sivupersoonansa kanssa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jopa mä ymmärsin et se demostroi sitä et väittelee muka. Toi oli vitsi siisbu bu buu ha haa
moista ei olla ennen nähty
riitelee jo sivupersoonansa kanssa
Onks sul joku miesviha, kun kokoajan turvaudut sukupuoleen?Tämä! Keksii vielä haukkumasanoja ja väittää, että palstalle kirjoittelevat (varsinki miehet) ovat niitä hänestä käyttäneet.
tai sitten eiJopa mä ymmärsin et se demostroi sitä et väittelee muka. Toi oli vitsi siis
Noi on kaikkein hauskimpia, noi mustavalkopillkkaajat, jotka viilaa pilkkua. Sanoppa niille joskus vaikka, et betoniset villasukat. Ne menee ihan sekaisin ja niitten pää alkaa pyöriä harteilla.Jopa mä ymmärsin et se demostroi sitä et väittelee muka. Toi oli vitsi siis
Ketkä kaksi teiniä sua on nyt salmiakin syömisestä kiusannut? Etkö edes huomaa miten itse haukut muita ja vihjailet mm. koulukiusaajiksi jne?Just niin. Mä oon luonteeltani aika tasainen. Mä suutuin viimeksi viime syys- tai lokakuussa. Piti käydä kävelylenkki, että sai mielen rauhoitetuksi.
Enkä mä ota noita tyyppejä mitenkään henkilökohtaisesti. Esim palstapesu ny hokee useille tyypeille täällä, et ne on kauheen sekavia, eikä niitä ymmärrä. En sit tiedä, mitä se ymmärtää. Mut sillähän on vahva poliittinen agenda nois jutuissa, eikä siltä nyt varmaan kannatakkaan oottaa muuta kuin jotain röyhtäilyitä.
Noi kaks teinii nyt vaan on pyörineet mun juttujen perässä täs parina päivänä. Millon mä oon sekava, kun oon syöny salmiakkia, milloin mä uhriudun ja semmoista "asiaan liittyvää" keskustelua.
Ehkä se on siinä, et ei jaksais aina käydä läpi noita öyhötysjuttuja, kun tulee katsoon palstalle, et olisko jotain mielenkiintoista aihetta, josta jutella.
matkit lispettii tossaPiti antaa sulle vähän matskuu, mistä voit oikeesti äksyillä. Perskärpäsiä pitää välillä hoitaa, eikös se ole ihan kohteliasta.
miten sä voitkaan ymmärtää niin väärin viestin jolle vastasit??????Onks sul joku miesviha, kun kokoajan turvaudut sukupuoleen?
Ei, kyl mä sanon ihan suoraan, et ne kiusaa, enkä vihjaile.Ketkä kaksi teiniä sua on nyt salmiakin syömisestä kiusannut? Etkö edes huomaa miten itse haukut muita ja vihjailet mm. koulukiusaajiksi jne?
Juu, se kertoi, et täällä on perskärpäsiä. Musta se oli tosi osuva termi.matkit lispettii tossa
sulla on, siksi olet aina miehille niin vihainen. naisii kohtaan tunnet jotain sekavaa lesporakkausvihaa kai.Onks sul joku miesviha, kun kokoajan turvaudut sukupuoleen?
SANOS muuta, miten??? Eihän väärinymmärtämisen pitäis olla mahdollista, ainoastaan sen ulosannin tason heikkouden!miten sä voitkaan ymmärtää niin väärin viestin jolle vastasit??????
ja ketä ovat ne? nyt asetat sanasi niin ett kaikki joutuvat miettimään varpaillaan mitä ja mistä ovat sulle aiemmin kirjoittaneet. toi se vasta kiusaamista on.Ei, kyl mä sanon ihan suoraan, et ne kiusaa, enkä vihjaile.
POJAT KIUSAA! Ja mun pitää olla naisille vihanen siitä? ööööööh?sulla on, siksi olet aina miehille niin vihainen. naisii kohtaan tunnet jotain sekavaa lesporakkausvihaa kai.
Älä hyvä ihminen mieti varpaillas!ja ketä ovat ne? nyt asetat sanasi niin ett kaikki joutuvat miettimään varpaillaan mitä ja mistä ovat sulle aiemmin kirjoittaneet. toi se vasta kiusaamista on.
lissulla onkin, on kaunis ja fiksu nainen. äläkä nyt innostu ja ajattele ett haukuin sua rumaksi.Juu, se kertoi, et täällä on perskärpäsiä. Musta se oli tosi osuva termi.
Joo mä oon missannu oon ollu puoltoista viikkoo poiss palstalta. Pelit ja tyttö vei mennessään. Nyt heitin pelin vadduunn. Tuijotin peli kelloa tunnista toiseen ja sit grande finaalis kaikki räjähti reisille ei ees potuttanu. Joo tää palsta on kauehan politisoitonut sitä jankutusta eri puolueista on suurin osa kevyemmät aiheet väistyy raskauden edessä ja sellanen rakkaus uupuu. Mä en ymmärrä miten ihmiset jaksaa samat asiat vuodesta toiseen jankata. Miksei keskitytä luovuuteen keksuntöihin ja sen sellaisiin.Just niin. Mä oon luonteeltani aika tasainen. Mä suutuin viimeksi viime syys- tai lokakuussa. Piti käydä kävelylenkki, että sai mielen rauhoitetuksi.
Enkä mä ota noita tyyppejä mitenkään henkilökohtaisesti. Esim palstapesu ny hokee useille tyypeille täällä, et ne on kauheen sekavia, eikä niitä ymmärrä. En sit tiedä, mitä se ymmärtää. Mut sillähän on vahva poliittinen agenda nois jutuissa, eikä siltä nyt varmaan kannatakkaan oottaa muuta kuin jotain röyhtäilyitä.
Noi kaks teinii nyt vaan on pyörineet mun juttujen perässä täs parina päivänä. Millon mä oon sekava, kun oon syöny salmiakkia, milloin mä uhriudun ja semmoista "asiaan liittyvää" keskustelua.
Ehkä se on siinä, et ei jaksais aina käydä läpi noita öyhötysjuttuja, kun tulee katsoon palstalle, et olisko jotain mielenkiintoista aihetta, josta jutella.
lissu, ekko, ellu näille suutut jatkuvasti ja haukuit kiusaamisesta, vaikka yrittivät sanoo etteivät kiusaa sua?POJAT KIUSAA! Ja mun pitää olla naisille vihanen siitä? ööööööh?
moni on yrittänyt sanoo sulle etteivät kiusaa sua mutta et edes välitä vaan jatkat heidän syyttämistä kiusaamisesta.POJAT KIUSAA! Ja mun pitää olla naisille vihanen siitä? ööööööh?
No jos on betoniset villa sukat ni ei ainakaan kaadu kovin helposti. Mut mihkä sä käyttäisit niitä sukkia sitten? Nojaa mä tykkään lukea kun joku ihminen puhuu itsestää niitä tarinoita on ihan mielenkiintoista lukea sitä aitoa elämää. Eikä näitä aihe alueita aina toki niitäkin mut ei aina vaan jaksa.Noi on kaikkein hauskimpia, noi mustavalkopillkkaajat, jotka viilaa pilkkua. Sanoppa niille joskus vaikka, et betoniset villasukat. Ne menee ihan sekaisin ja niitten pää alkaa pyöriä harteilla.
Mut toi tyyppi kyl jatkaa sun kans vaikka huomiseen, et mimmonen mä oon. Mä taas en jaksais taas puhuu ittestäni ja mun loputtomista vioista.
ketkä sua täällä kiusaa sitten? tiedäthän että toi sun syyttely on henkistä väkivaltaa?Älä hyvä ihminen mieti varpaillas!
Mä mietinkin tos joku päivä, et katositko kokonaan. Irl tulee kuitenkin aina ensin. Se on sitä "todellista" elämistäJoo mä oon missannu oon ollu puoltoista viikkoo poiss palstalta. Pelit ja tyttö vei mennessään. Nyt heitin pelin vadduunn. Tuijotin peli kelloa tunnista toiseen ja sit grande finaalis kaikki räjähti reisille ei ees potuttanu. Joo tää palsta on kauehan politisoitonut sitä jankutusta eri puolueista on suurin osa kevyemmät aiheet väistyy raskauden edessä ja sellanen rakkaus uupuu. Mä en ymmärrä miten ihmiset jaksaa samat asiat vuodesta toiseen jankata. Miksei keskitytä luovuuteen keksuntöihin ja sen sellaisiin.
Just niin. Mä oon luonteeltani aika tasainen. Mä suutuin viimeksi viime syys- tai lokakuussa. Piti käydä kävelylenkki, että sai mielen rauhoitetuksi.
Ketkä nuo ja kuka tuo? Syyttelet taas ihan joka suuntaan kaikkia tietämättä lainkaan ketä haukut.Noi on kaikkein hauskimpia, noi mustavalkopillkkaajat, jotka viilaa pilkkua. Sanoppa niille joskus vaikka, et betoniset villasukat. Ne menee ihan sekaisin ja niitten pää alkaa pyöriä harteilla.
Mut toi tyyppi kyl jatkaa sun kans vaikka huomiseen, et mimmonen mä oon. Mä taas en jaksais taas puhuu ittestäni ja mun loputtomista vioista.
Et kai sä ny syyttele mua syyttelystä?Ketkä nuo ja kuka tuo? Syyttelet taas ihan joka suuntaan kaikkia tietämättä lainkaan ketä haukut.
Nojoo mut onhan toki sekin todellista kun täällä juttelee eri ihmisten kaa. Tulee sellaisia juttui mieleen mitä ei sitten livenä välttämättä käy edes mielessäMä mietinkin tos joku päivä, et katositko kokonaan. Irl tulee kuitenkin aina ensin. Se on sitä "todellista" elämistä
Toi on hyvä kysymys, miksi jaksavat jankata.
Mä luulen, et täällä käy uusia kävijöitä aina sillointällöin, ja ne samat asiat on kiva sit kertoo uusiksi.
Mä en tiedä, yrittääkö noi oikeasti mielipidevaikuttamista, onko niillä joku mania, tai psyykkinen sairaus, vai boostaako ne omaa egoaan sillä. Ehkä siinä on käynyt niin, et ne on saaneet toiminnastaan endorfiinia, ja hakee sitä nyt kuin humalaa ikään.